Especialitzada
Online

Curs online - Twitter com a eina de màrqueting i negoci

Twitter té més de 300 milions de persones usuàries actives. Podem arribar a una gran massa crítica amb les nostres publicacions. T'imagines com pots difondre els teus productes i serveis amb una segmentació i estratègia adequades?

Objectius específics | Temari

En aquest curs, veurem com crear la nostra comunitat i establir un pla d'acció. Analitzarem com generar contingut atractiu per a les persones seguidores i mostrarem alguns casos d'èxit. També explorarem les possibilitats per mesurar l'èxit de les nostres campanyes.

TEMARI

Mòdul 1: Creació de la comunitat i pla d'acció
Twitter personal vs Twitter de negoci
Target, segmentació i creixement orgànic
Pla d'acció i continguts
Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de comunitat i pla d'acció
Ara et toca a tu: Defineix el teu canal de Twitter!

Mòdul 2: El poder del contingut

Eines bàsiques
Integració dels continguts multimèdia: imatges, enllaços, vídeos, enquestes i vídeos en directe
Programació de tuits
Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de contingut
Ara et toca a tu: Inventa un producte i crea un pla de continguts adaptat a Twitter!

Mòdul 3: Detalls que marquen la diferència
Adaptació del branding a Twitter
Llibre d'estil
Protocols de crisi
Inspira't: cas d'èxit referent a l'aplicació del branding a Twitter
Ara et toca a tu: Pensa en els petits detalls!

Mòdul 4: Twitter Ads i eines externes
Twitter Ads o les campanyes publicitàries a Twitter
Eines externes: Twitter, HootSuite, TweetDeck i Twitonomy
Eines estadístiques: com llegir-les?
Ara et toca a tu: Empra Twitter Ads!
Posa't a prova!

Edicions

Edició 1

Sessió online

Del ds. 01/08/20 al dl. 31/08/20

Idioma: Català
Places disponibles: 995. Inscriure'm
Edició 2

Sessió online

Del dt. 01/09/20 al dc. 30/09/20

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 31/08/2020 a les 23:59h.

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Inici: ds. 01/08/20
Durada: 3 hores
Modalitat: Online
Durada: 3 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.32

Formació impartida per

DOCENT

BARCELONA ACTIVA

Mitjana
8.18

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - Twitter com a eina de màrqueting i negoci: Edició 1

Sessió online

ds. 01/08/20 al dl. 31/08/20

Curs online - Twitter com a eina de màrqueting i negoci: Edició 2

Sessió online

dt. 01/09/20 al dc. 30/09/20

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció