Especialitzada
Online

Curs online - Twitter com a eina de màrqueting i negoci

Twitter té més de 300 milions de persones usuàries actives. Podem arribar a una gran massa crítica amb les nostres publicacions. T'imagines com pots difondre els teus productes i serveis amb una segmentació i estratègia adequades?

Objectius específics | Temari

En aquest curs, veurem com crear la nostra comunitat i establir un pla d'acció. Analitzarem com generar contingut atractiu per a les persones seguidores i mostrarem alguns casos d'èxit. També explorarem les possibilitats per mesurar l'èxit de les nostres campanyes.

TEMARI

Mòdul 1: Creació de la comunitat i pla d'acció
Twitter personal vs Twitter de negoci
Target, segmentació i creixement orgànic
Pla d'acció i continguts
Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de comunitat i pla d'acció
Ara et toca a tu: Defineix el teu canal de Twitter!

Mòdul 2: El poder del contingut

Eines bàsiques
Integració dels continguts multimèdia: imatges, enllaços, vídeos, enquestes i vídeos en directe
Programació de tuits
Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de contingut
Ara et toca a tu: Inventa un producte i crea un pla de continguts adaptat a Twitter!

Mòdul 3: Detalls que marquen la diferència
Adaptació del branding a Twitter
Llibre d'estil
Protocols de crisi
Inspira't: cas d'èxit referent a l'aplicació del branding a Twitter
Ara et toca a tu: Pensa en els petits detalls!

Mòdul 4: Twitter Ads i eines externes
Twitter Ads o les campanyes publicitàries a Twitter
Eines externes: Twitter, HootSuite, TweetDeck i Twitonomy
Eines estadístiques: com llegir-les?
Ara et toca a tu: Empra Twitter Ads!
Posa't a prova!

Edicions

Edició 1

Sessió online

Del dl. 01/06/20 al dt. 30/06/20

Idioma: Català
Places disponibles: 990. Inscriure'm

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Inici: dl. 01/06/20
Durada: 3 hores
Modalitat: Online
Durada: 3 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

DOCENT

BARCELONA ACTIVA

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - Twitter com a eina de màrqueting i negoci: Edició 1

Sessió online

dl. 01/06/20 al dt. 30/06/20

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció