Especialitzada
 

Facebook Live i Instagram Live com a eina de màrqueting - Aula virtual

Facebook Live i Instagram Live són aplicacions de retransmissió de vídeo en directe via Instagram o Facebook. Descobreix com funcionen i com fer-les servir per a la teva estratègia de màrqueting.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés unes hores abans de l'inici de la sessió.

REQUISITS: L'alumnat ha de disposar de tauleta i / o telèfon mòbil (és indiferent si és Android o IOs). Cal tenir oberts comptes a Instagram i Facebook i les aplicacions d'Instagram i Facebook instal·lades al dispositiu mòbil.

Instagram Live i Facebook Live són aplicacions de retransmissió de vídeo en directe (lligades a Instagram i Facebook respectivament) que estan vivint un autèntic boom a les xarxes socials. En aquest curs descobrirem exactament què són, com les podem utilitzar per a la nostra empresa, quina ens servirà més en el nostre cas i aprendrem a fer-les servir per a la nostra estratègia de màrqueting.

Activitat dirigida a persones interessades en l'aplicació d'eines 2.0 en una estratègia de màrqueting digital: persones empresàries, emprenedores, professionals liberals, comunicadores, publicistes, docents, etc.

TEMARI

- Què són Facebook Live i Instagram Live?
- Per què són útils en màrqueting?
- Trucs bàsics abans de començar.
- Com han de ser els teus directes?
- Com funciona Instagram Live?
- Com funciona Facebook Live?
- Dubtes i preguntes.

Edicions

Edició 1

dv. 16/10/20 (09:30-11:30h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 09/10/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dv. 16/10/20 (09:30-11:30h)
Durada: 1 sessió

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 09/10/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.74

Formació impartida per

SÍLVIA

LLOMBART MONNER

Mitjana
8.92

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Facebook Live i Instagram Live com a eina de màrqueting - Aula virtual: Edició 1

Sessió presencial

dv. 16/10/20 09:30-11:30h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció