Especialitzada
Online

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques)

Coneix les aportacions de la neurociència a la capacitat d'influir en persones i grups socials a través del Neuromàrqueting amb Ander Mimenza, consultor i coach.

Objectius específics | Temari

Segona Masterclass sobre Neuromàrqueting amb aplicacions més pràctiques.

No cal haver assistit a la primera sessió.

L'art d'influir és una habilitat necessària per a l'exercici de la nostra feina. Necessitem adquirir competències de neuromàrqueting.

El neuromàrqueting ens brinda l'oportunitat de comprendre els mecanismes que intervenen en la presa de decisions emocionals i cognitives. En entorns dinàmics i complexos es necessiten eines poderoses per poder influir en ells. Cal incorporar competències que neixen dels nous paradigmes de la neurociència.
Podem aprendre a actuar en conseqüència per confluir amb els altres de manera efectiva. És molt estimulant explorar els estudis neurocientífics en què basa la seva proposta Jurgen Klaric.

Vivim en un entorn ple d'informació. Permanentment es prenen decisions suposadament basades en dades. No obstant això, gran part de la presa de decisions es donen en estructures cerebrals complexes especialment adherides a reaccions emocionals.

L'anàlisi lògica racional no és suficient per explicar la conducta humana. Des de la neurociència s'ha disseccionat amb precisió els mecanismes emocionals subjacents en les decisions. Si coneixem aquests mecanismes podem influir en les decisions de les altres persones.

TEMARI

- Prendre consciència dels mecanismes subjacents en la presa de decisions.
- Comprendre els mecanismes neuronals que s'activen a nivell cognitiu i emocional.
- Incorporar eines d'influència social.

Edicions

Edició 1

Sessió online

Del dc. 01/07/20 al dv. 31/07/20

Places disponibles: 992. Inscriure'm
Edició 2

Sessió online

Del ds. 01/08/20 al dl. 31/08/20

Obertura de la inscripció 31/07/2020 a les 23:59h.
Edició 3

Sessió online

Del dt. 01/09/20 al dc. 30/09/20

Obertura de la inscripció 31/08/2020 a les 23:59h.

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia del mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.

Inici: dc. 01/07/20
Durada: 2 hores
Modalitat: Online
Durada: 2 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Masterclass

Valoració del curs

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques): Edició 1

Sessió online

dc. 01/07/20 al dv. 31/07/20

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques): Edició 2

Sessió online

ds. 01/08/20 al dl. 31/08/20

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques): Edició 3

Sessió online

dt. 01/09/20 al dc. 30/09/20

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció