Especialitzada
Presencial

Video màrqueting: com et vens en pantalla? - Aula virtual

Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 


Per aprofitar aquesta activitat cal tenir coneixements previs de Youtube. També es recomana tenir coneixements d'Instagram i disposar d'un telèfon mòbil intel·ligent (smartphone).

- Planificar accions de venda, de promoció, de marca i d'esdeveniments de negocis que tinguin en compte la generació de contingut audiovisual que multipliqui i viralitzi la nostra presència digital i ens faci més visibles.

- Crear un estil de vídeo personal, fàcil de gestionar, ràpid i senzill que usem a xarxes com Youtube, Instagram i Hangouts per aconseguir visites, seguidors digitals, clients i prescriptors del negoci.

TEMARI

1. Vídeo màrqueting

- Meta: contingut de marca
- Estratègia. Recursos
- Protocols d'Estil Propis, d'Estil Plataforma
-Planificació d'Accions
- Mètodes

2. Eines i Plataformes
- Google Youtube
- Vimeo. Instagram. Google+Hangout. Vine

3. Comparacions i Abast
- Facebook. Pinterest. IFTTT

4. Tipus de contingut audiovisual
- Casos de Professionals
- Casos de Negocis
- Casos de Marques de Productes
- Tutorials Llargs
- Micro consells. Promoció. Consultoria

5. Tipus de Plataforma
- Qualitat. Durada. Segment. Contingut

6. Com posicionar-se en motors de cerca
- Privacitat i Publicitat
- Canal públic i vídeos sota demanda
- Pujar vídeos i automatització
- Com compartir

Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dl. 03/08/20 (11:00-13:00h)

dt. 04/08/20 (11:00-13:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Obertura de la inscripció 27/07/2020 a les 08:30h.

Informació general


>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dl. 03/08/20 (11:00-13:00h)
dt. 04/08/20 (11:00-13:00h)
Durada: 2 sessions

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 27/07/2020 a les 08:30h.
Modalitat: Presencial
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Video màrqueting: com et vens en pantalla? - Aula virtual: Edició 1

Sessió presencial

dl. 03/08/20 11:00-13:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

dt. 04/08/20 11:00-13:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció