Especialitzada
Presencial

Com vendre el teu producte per Instagram i Facebook - Aula virtual

En aquesta càpsula veurem com activar la funció "shoppable" a publicacions que permeten vendre en el nostre perfil d'Instagram i Facebook, i aprofitar els milions de connexions que hi ha cada dia a la xarxa per vendre els nostres productes.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

REQUISIT: Per vendre a Instagram cal tenir una botiga online. Només està disponible per a marques que venen productes físics (els serveis estan exclosos d'aquesta funció)

Cal portar smartphone  o tablet amb l'aplicació descarregada. Per realitzar aquesta activitat es recomana haver fet primer "Promociona la imatge del teu negoci i atrau nova clientela amb Instagram".

- Crear un catàleg de productes a Facebook per vendre a Instagram.
- Etiquetar els productes amb enllaços a la botiga online.
- Dissenyar accions per despertar interès per a la compra.
- Fer que el producte es mostri més atractiu.
- Localitzar els teus clients potencials a través de la publicitat.


TEMARI

1. Requisits per vendre a Instagram. 

2. Com crear un catàleg de productes a Facebook i vincular-lo a Instagram.

3. Com fer les fitxes de producte: (fitxes, imatges, col.leccions i ofertes). 

4. Com etiquetar les publicacions amb enllaços a la botiga online. 

5. Amb quina freqüència publicar.
 
6. Com aprofitar les stories per augmentar les vendes.

7. Com fer publicacions atractives per incentivar la compra.

Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dc. 15/07/20 (10:30-12:30h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Obertura de la inscripció 08/07/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dc. 15/07/20 (10:30-12:30h)
Durada: 1 sessió

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 08/07/2020 a les 08:30h.
Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com vendre el teu producte per Instagram i Facebook - Aula virtual: Edició 1

Sessió presencial

dc. 15/07/20 10:30-12:30h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció