Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Necessites millorar els teus coneixements per dissenyar correctament els teus documents grafics? Aquesta és una activitat pràctica on treballarem les opcions de Indesign per crear diversos tipos de documents corporatius. Explicarem: La teoría i el procés organitzatiu i tècnic per crear revistes i butlletins corporatius. Aprendrerem: A desenvolupar des de zero una revista
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Explicar la teoría, tècnica i les fases del procés de creación de documents publicitaris i corporatius.
- Introduir els principis teòrics bàsics del disseny, composició, equilibri, ús correcte de tipografies i colors.
- Oferir alguns trucs i consells per a conceptualitzar i generar idees creatives en el disseny de revistas i butlletins corporatius.
- Presentar els metodologies i estratègies que permetan aprendre a evitar errors de disseny i com corregir-los.
- Realitzar un bon disseny de documents des de zero amb Indesign.
- Definir el flux de treball de la maquetació del document: El punt de partida, la concepció de la idea, el desenvolupament tècnic del disseny, la maqueta, la seva aplicació real, l'art final i la seva presentació formal.
- Fer servir les diferents tècniques per exportar correctament (per imprimir i per web).
TEMARI
1. - Formats de revistes i butlletins
2. - Desenvolupament de tots els passos de la creació d'una revista
3. - Limits de la quantitat de págines i el llom
- Creació de la graella
- Pàgines mestres i els seus elements
- Creació del layout
- Diseny inicial
- Creació d'estils de texts ràpids
- Maquetació i importació de textos
- Importació avançada d'imatges
- Modificació ràpida del cenyit de text
- Previsualització i sobreimpressió
- Exportació i document final per impressió i per web
dc. 20/01/21 (17:30-19:30h)
Aula virtual
>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.