Especialitzada
Presencial

Descobreix TikTok per connectar amb el públic més jove (1): Estratègia - Aula virtual

TikTok és l'estrella del moment, l'aplicació més descarregada, els últims mesos. És la xarxa preferida de la juventut adolescent. A TikTok, creen, s'inspiren i comparteixen els seus millors vídeos. Algunes marques ja han aprofitat l'oportunitat d'aquesta xarxa i els seus continguts s'estan viralitzant entre el públic més jove. En aquesta càpsula veurem exemples inspiradors de marques que ja l'estan utilitzant en la seva estratègia comunicativa.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


- Conèixer estratègies comunicatives de marques a TikTok

- Aprendre com comunicar en aquesta xarxa

- Aprendre com arribar al nostre públic.


TEMARI

1.- Aprendrem com navegar per la xarxa i com localitzar a "tiktokers" i continguts

2.- Descobrirem com són els continguts que es comparteixen i que triomfen a la xarxa.

3.- Veurem exemples inspiradors de marques, ONGs, empreses etc. i la seva estratègia de comunicativa a TikTok

4.- Veurem com hem de comunicar en aquesta xarxa, quin to utilitzar.

5.- Què fer per tenir visibilitat.

6.- Publicitat a TikTok i tipus d¿anuncis.

7.- Què són els hashtags challenges i com ens poden ajudar a guanyar audiència.

Aquesta temàtica es treballarà en vàries sessions, programades en dies diferents. Per al correcte aprofitament del contingut de la formació, us recomanem que us inscriviu i participeu en el mateix ordre en què s'han programat (sessió 1 de 2).

Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dt. 25/08/20 (16:30-18:30h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 18/08/2020 a les 08:30h.
Edició 2

Sessió presencial

dv. 25/09/20 (12:00-14:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 18/09/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dt. 25/08/20 (16:30-18:30h)
Durada: 1 sessió

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 18/08/2020 a les 08:30h.
Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Descobreix TikTok per connectar amb el públic més jove (1): Estratègia - Aula virtual: Edició 1

Sessió presencial

dt. 25/08/20 16:30-18:30h

AULA VIRTUAL --, --, --

Descobreix TikTok per connectar amb el públic més jove (1): Estratègia - Aula virtual: Edició 2

Sessió presencial

dv. 25/09/20 12:00-14:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció