Especialitzada
 

Com incrementar les vendes en el comerç electrònic - Aula virtual

Posar en marxa una botiga en línia és només el principi del camí. Un comerç electrònic exigeix dedicació i una visió estratègica a llarg termini per tal que el nostre web adquireixi notorietat, generi confiança i, finalment, sigui un canal de vendes sostenible. En aquesta càpsula exposarem claus per facilitar tot aquest recorregut.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

- Oferir un ventall de tècniques per realitzar una auditoria de la pròpia botiga online.
- Aprendre recursos per augmentar el trànsit cap al meu web.
- Repassar les claus per convertir una visita en una venda.
- Veure opcions per tal de fidelitzar clients i repetir vendes. 


TEMARI

1. Auditoria de la botiga en línia
- Com és la nostra botiga? Ofereix confiança? Presentació de l'empresa, dels seus productes, estructura de la web, mètodes de pagament. Detectem punts forts i febles. Exercici conjunt de navegació i testeig.
-Conceptes a tenir en compte: ROI, embut de conversió, cost d'adquisició client (CAC)

2. Més enllà de la botiga
- Presència en línia integral: xarxes socials, continguts dinàmics, butlletins electrònics.
- Atracció de trànsit: SEO i SEM.
- Atenció a possibles clients.
- Atenció postvenda.

3. Fidelització
- Atenció postvenda i ofertes exclusives

Edicions

Edició 1

dc. 14/10/20 (11:00-13:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 07/10/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dc. 14/10/20 (11:00-13:00h)
Durada: 1 sessió

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 07/10/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.2

Formació impartida per

JAUME

PLA AUBIA

Mitjana
8.32

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com incrementar les vendes en el comerç electrònic - Aula virtual: Edició 1

Sessió presencial

dc. 14/10/20 11:00-13:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció