Especialitzada
 

Com vendre el teu producte per Instagram i Facebook - Aula virtual

En aquesta càpsula veurem com activar la funció "shoppable" a publicacions que permeten vendre en el nostre perfil d'Instagram i Facebook, i aprofitar els milions de connexions que hi ha cada dia a la xarxa per vendre els nostres productes.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

REQUISIT: Per vendre a Instagram cal tenir una botiga online. Només està disponible per a marques que venen productes físics (els serveis estan exclosos d'aquesta funció)

Cal portar smartphone  o tablet amb l'aplicació descarregada. Per realitzar aquesta activitat es recomana haver fet primer "Promociona la imatge del teu negoci i atrau nova clientela amb Instagram".

- Crear un catàleg de productes a Facebook per vendre a Instagram.
- Etiquetar els productes amb enllaços a la botiga online.
- Dissenyar accions per despertar interès per a la compra.
- Fer que el producte es mostri més atractiu.
- Localitzar els teus clients potencials a través de la publicitat.


TEMARI

1. Requisits per vendre a Instagram. 

2. Com crear un catàleg de productes a Facebook i vincular-lo a Instagram.

3. Com fer les fitxes de producte: (fitxes, imatges, col.leccions i ofertes). 

4. Com etiquetar les publicacions amb enllaços a la botiga online. 

5. Amb quina freqüència publicar.
 
6. Com aprofitar les stories per augmentar les vendes.

7. Com fer publicacions atractives per incentivar la compra.

Edicions

Edició 1

dt. 22/09/20 (16:00-18:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Places disponibles: 57. Inscriure'm
Edició 2

dt. 13/10/20 (11:00-13:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 06/10/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dt. 22/09/20 (16:00-18:00h)
Durada: 1 sessió

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.37

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
8.75

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com vendre el teu producte per Instagram i Facebook - Aula virtual: Edició 1

Sessió presencial

dt. 22/09/20 16:00-18:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Com vendre el teu producte per Instagram i Facebook - Aula virtual: Edició 2

Sessió presencial

dt. 13/10/20 11:00-13:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció