Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Google analytics 4: Aprèn a analitzar la teva audiència i crea'n informes

Vols aprendre a analitzar l'audiència i el seu comportament amb Google Analytics? Com ens troben? Tràfic de qualitat, conversions, esdeveniments... Vols estalviar-te temps quan consultes la informació que et proporciona Google Analytics? Vols aprendre a personalitzar els teus informes per tal d'analitzar aquells aspectes del negocio que t'interessen?

Objectius específics | Temari


- Entendre la importància de l'analítica web  per a prendre decisions de negoci.

- Aprendre com implementar aquesta eina al nostre lloc web.

- Comprendre les mètriques més importants i extreure'n conclusions.

- Oferir consells per potenciar el web  en base a les conclusions de les mètriques.

- Distingir entre dimensions i mètriques.

- Crear taulers i informes personalitzats.

- Identificar alguns indicadors clau de negoci.



TEMARI 



Sessió 1

1.- Mètrica web
2.- Què és i per a què serveix
3.- Indicadors principals
4.- Introducció a Google Analytics
5.- Les novetats de GA4
6.- Configuració del compte
7.- Integració a la web
8.- Els diferents informes d'Analytics.


Sessió 2

9.- Com estructurar correctament un compte de GA4.
10.- Conversions i objectius.
11.- Com treballar amb esdeveniments.
12.- Com crear públics.
13.- La importància de segmentar les dades.

Sessió 3 

14.- Personalitza informes, menús i el tauler d'Analytics.
15.- Aprèn a crear informes personalitzats per estalviar-te temps:
16.- Informe de format lliure, el més flexible.
17.- Creem un embut de conversió.
18.- Coneix el comportament dels usuaris amb l'informe d'exploració del camí.




Edicions

Edició 1

dl. 03/06/24 (11:00-14:00h)

dt. 04/06/24 (11:00-14:00h)

dj. 06/06/24 (11:00-14:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Places disponibles Inscriure'm

Informació general

IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dl. 03/06/24 (11:00-14:00h)
Modalitat: Aula virtual
dt. 04/06/24 (11:00-14:00h)
Modalitat: Aula virtual
dj. 06/06/24 (11:00-14:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 3 sessions
Aula virtual
Durada: 3 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.28

Formació impartida per

ALEJANDRA

FERRER BROTONS

Mitjana
9.44

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Google analytics 4: Aprèn a analitzar la teva audiència i crea'n informes: Edició 1

dl. 03/06/24 11:00-14:00h

Aula virtual

dt. 04/06/24 11:00-14:00h

Aula virtual

dj. 06/06/24 11:00-14:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció