Activity Record

Especialitzada
 

Google Ads: Com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives (Edició a mida)

Google Ads ha canviat, i cada cop més necessitem tenir control del nostre negoci en la pautació de publicitat digital. En aquestes 3 hores veurem com armar ràpidament una campanya, ja sigui Express (automàtica) o Normal (manual) i com rebre el suport de Google a través de la certificació a Google Ads.

Objectius específics | Temari

NOTA: Aquesta és una edició a mida per a una entitat. Consulteu el web per a altres edicions de la mateixa activitat obertes al públic general.

OBJECTIUS

  • Millorar la definició dels objectius publicitaris.
  • Tenir una metodologia seqüencial.
  • Determinar LTV i CAC abans de començar una pautació.
  • Saber calcular una ROI/ROA d'una campanya.

TEMARI

  1. El model de Google Ads
  2. La xarxa de continguts de Google Ads:
    • Què és la publicitat contextual
    • Com seleccionar els webs més adequats
    • Formats possibles i tarifes
  3. Objectius i planificació de les campanyes
    • L'estructura d'una campanya
    • Com seleccionar les paraules clau
  4. Com aconseguir clics
  5. El pressupost i els preus
    • Quant he d'invertir? Com els preus condicionen la posició
    • Què és el nivell de qualitat i per què és important?
    • Dades bàsiques per avaluar el rendiment de les campanyes
  6. Certificació com a especialista a Google Academy


Edicions

Edició 1
Modalitat: Sessió presencial
Idioma: Català
Data: Divendres 27 de febrer, 09:30h - 12:30h
Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA
Places disponibles Inscriure'm

Informació general

>> En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.

>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

Modalitat: Sessió presencial
Durada: 1 sessió (3 hores)
Idioma: Català
Data: Divendres 27 de febrer, 09:30h - 12:30h
Ubicació: Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA

Tema: Formació especialitzada en directe / Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.6

Persona formadora

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Google Ads: Com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives (Edició a mida): Edició 1

Sessió presencial

dv. 27/02/26 09:30-12:30h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

L'activitat requereix de codi col·lectiu

Accepto les condicions d'inscripció