Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service

Description

ls assistents virtuals estan canviant la manera de com les persones connectem i interactuem amb les empreses. Aquest curs és una formació introductòria a qualsevol persona que es vulgui iniciar en el concepte del Xatbot i la intel·ligència artificial. Anima¿t a descobrir el present i el futur del Xatbot!

Specific goals

Durada del curs: 1 hora

Aprendrem com es pot aprofitar aquesta plataforma emergent per canalitzar part del servei d¿atenció de l¿empresa de forma ràpida, econòmica i sempre disponible.

  • Què és un Xatbot
  • Avantatges i inconvenients
  • Exemples d¿ús des del punt de vist del servei d'atenció
  • Comparativa de Xatbots disponibles al mercat
  • Configuració de Xatbots
  • Què cal tenir en compte a l'hora de dissenyar un Xatbot

Edition 1

Online session

Tue 01/10/19 to Thu 31/10/19

Places available: 996. Sign me up

Edition 2

Online session

Fri 01/11/19 to Sat 30/11/19

Opening of registration 31/10/2019 to 23:59 h.

Edition 3

Online session

Sun 01/12/19 to Tue 31/12/19

Opening of registration 30/11/2019 to 23:59 h.

General information

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Capacitación tecnológica - Cibernàrium

Marketing and communication

Next edition

Online session

Tue 01/10/19 to Thu 31/10/19

This activity is free Sign me up

See more editions

Course ratings

Average
7.42

Lesson taught by

MIQUEL

PELLICER ALAPONT

Average
7.69

There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 1

Online session

Tue 01/10/19 to Thu 31/10/19

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 2

Online session

Fri 01/11/19 to Sat 30/11/19

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 3

Online session

Sun 01/12/19 to Tue 31/12/19

Personal information

Full name:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Birthday: 28/06/2016

I agree registration conditions