Specialized
Online

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service

ls assistents virtuals estan canviant la manera de com les persones connectem i interactuem amb les empreses. Aquest curs és una formació introductòria a qualsevol persona que es vulgui iniciar en el concepte del Xatbot i la intel·ligència artificial. Anima¿t a descobrir el present i el futur del Xatbot!

Specific goals | Temary

Durada del curs: 1 hora

Aprendrem com es pot aprofitar aquesta plataforma emergent per canalitzar part del servei d¿atenció de l¿empresa de forma ràpida, econòmica i sempre disponible.

  • Què és un Xatbot
  • Avantatges i inconvenients
  • Exemples d¿ús des del punt de vist del servei d'atenció
  • Comparativa de Xatbots disponibles al mercat
  • Configuració de Xatbots
  • Què cal tenir en compte a l'hora de dissenyar un Xatbot

Editions

Edition 1

Online session

From Sun 01/03/20 to Tue 31/03/20

Language: Català
Places available: 960. Sign me up
Edition 2

Online session

From Wed 01/04/20 to Thu 30/04/20

Language: Català
Opening of registration 31/03/2020 to 23:59 h.
Edition 3

Online session

From Fri 01/05/20 to Sun 31/05/20

Language: Català
Opening of registration 30/04/2020 to 23:59 h.
Edition 4

Online session

From Mon 01/06/20 to Tue 30/06/20

Language: Català
Opening of registration 31/05/2020 to 23:59 h.

General information

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Start: Sun 01/03/20
Duration: 1 hours
Modality: Online
Duration: 1 hours
Price: This activity is free
Level: Specialized
Theme: Marketing and communication

Course ratings

Average
0

Lesson taught by

MIQUEL

PELLICER ALAPONT

Average
0

There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 1

Online session

Sun 01/03/20 to Tue 31/03/20

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 2

Online session

Wed 01/04/20 to Thu 30/04/20

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 3

Online session

Fri 01/05/20 to Sun 31/05/20

Bits de TIC - Chatbots to improve your customer service: Edition 4

Online session

Mon 01/06/20 to Tue 30/06/20

Personal information

Full name:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Birthday: 28/06/2016

I agree registration conditions