How to plan the purchase and sale in online advertising

Description

Formats, mètriques, audiències, tarifes, tecnologia. Tot el que et cal saber per treure el màxim partit a cada euro invertit en publicitat online.

Specific goals

Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat especifiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats per poder ser personals i compartibles.

Aquesta sessió s'ocupa dels formats de publicitat digital i la planificació i medició de campanyes.

OBJECTIUS GENERALS

Donar una panoràmica de la complexitat dels mitjans digitals així com la metodologia pas a pas per afrontar la planificació d'una campanya des del briefing fins a l'evaluació de resultats, passant pel disseny de peces i la selecció de canals.

OBJECTIUS ESPECÍFICS

Descobrir el potencial i característiques dels diferents formats digitals per fer campanyes de publicitat i les noves oportunitats de segmentació que ofereixen la tecnologia i les cookies publicitàries.

TEMARI

1. Publicitat digital
El nou consumidor i la publicitat i la integració on/off
Tendències del mercat publicitari digital.

2. Planificació de la campanya de publicitat
La planificació de campanyes digitals, des del briefing a les mètriques i anàlisi de resultats. Quina informació es necessita per dissenyar una campanya.
Anuncis i landing pages.

3. Creativitat.
Quin és el paper de la creativitat als entorns digitals
Formats i exemples: Displayi Rich Media, Vídeo, Mobile, Publicitat Nativa etc.

4. Selecció de mitjans digitals i formats .
La selecció de mitjans. Eines per ajudar-nos en la planificació.
Anàlisi del perfil de cada mitjà: dades i segmentació.

5. Compra de mitjans.
Negociació i Tarifes: CPC, CPM, CPA, CPV etc.
Cookies publicitàries i el debat sobre la privacitat
Compra a través de xarxes publicitàries

Edition 1

Onsite session

Fri 20/09/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Registration closed.

General information

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Related content of Barcelona Activa Media Library

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet II

Capacitación tecnológica - Cibernàrium

Marketing and communication

Next edition

Fri 20/09/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

This activity is free

Registration closed.

Course ratings

Average
8.81

Lesson taught by

MAGALI

BENÍTEZ CALVELL

Average
9.1

Related courses

There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.

How to plan the purchase and sale in online advertising: Edition 1

Onsite session

Fri 20/09/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Personal information

Full name:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Birthday: 28/06/2016

I agree registration conditions