Miró el graffiter

Miró el graffiter
Famílies i TIC és una iniciativa de divulgació orientada a apropar el món de la tecnologia a tota la família. Consta d'activitats diferents per aprendre jugant amb la tecnologia. Una primera proposta són tallers que s'imparteixen als Ateneus de Fabricació Digital i van adreçades a famílies. Cada taller consta de 4 sessions. Cada sessió se centra en les diferents etapes del disseny digital: ideació, disseny digital, fabricació de prototips i personalització. Els temes que s'abordaran tracten sobre la nostra cultura popular més propera. Aquesta activitat s'ofereix a diversos Ateneus de Fabricació Digital, feu clic a ">Veure detalls" per saber on es realitza cada edició.
Specific goals | Temary
Joan Miró ha servit d'inspiració per a molts artistes actuals. La seva obra suposa un abans i un després en l'art modern amb un moviment abstracte molt naïf. Al taller Miró el graffiter es relacionaran les pintures de Miró amb l'art urbà, creant plantilles amb una talladora làser per pintar un mural col·lectiu.
Adreçat a familiars amb nens i nenes de 8 a 12 anys.
Primera sessió. Fase creativa i de fabricació manual.
- Conèixer un referent artístic com Joan Miró.
- Entendre el graffiti com una expressió artística moderna i evitar estereotipar-la.
- Un expert en el món del graffiti farà una demostració a un panel expositiu.
- Dibuix de propostes gràfiques amb paper i retoladors.
Segona sessió. Fase de disseny digital.
- Conèixer una eina Open Source com Inkscape.
- Digitalització de la proposta personal amb Inkscape
Tercera sessió. Fase de fabricació de prototips.
- Introducció al tall làser.
- Tall de les plantilles amb la làser.
Quarta sessió. Fase de personalització.
- Apropar-se al món del graffiti.
- Entendre el concepte 'composició' i 'colorimetría'
- Realització d'un mural conjunt amb les plantilles i pots d'esprai.
Us recomanem que feu totes les sessions per aprendre i gaudir de tot el procés de fabricació digital, tot i que no és obligatori fer-les totes.
Editions
General information
La inscripció la realitza la persona adulta que representa la unitat familiar.
Si finalment no pots assistir agrairem que ens avisis enviant un email a teresa.jorge@barcelonactiva.cat i així una altra família se'n beneficiarà!
>> No serà possible accedir al taller 15 minuts després de l'hora d'inici.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí
>> És imprescindible signar l'assistència al taller
Trainer's person
Personal Data Protection Law
There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.