1-15 of 63 results

Show as

New activities will be available soon.
There are no courses
 
Specialized
Face-to-face
Coneix les tendències clau del branding per al 2020 i les perspectives que transformaran el futur de les marques.
Schedule: Thu 13/02/20
(18:30-20:00h)
Duration: 1 session
Specialized
Face-to-face
En aquesta càpsula veurem com activar la funció "shoppable" a publicacions que permeten vendre en el nostre perfil d¿Instagram i Facebook, i aprofitar els milions de connexions que hi ha cada dia a la xarxa per vendre els nostres productes.
Schedule: Fri 24/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
No places
Schedule: Fri 07/02/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
Opening of registration 31/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
L'ús del podcast és una tendència imparable dins del màrqueting digital. Tot tipus de marques comencen a crear podcast per connectar amb els seus clients i obrir noves audiències Tu també aprofitar-te d'aquest fenomen. Aquesta càpsula està destinada ¿no només a les persones que volen fer el seu propi podcast- sinó també a les que busquen el modo d'aprofitar la tendència (...)
Schedule: Mon 27/01/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
No places
Schedule: Mon 17/02/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Opening of registration 10/02/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
Com crear histories sobre Facebook, Twitter, Pinterest o Instagram. Les tècniques dstorytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-se, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors.
Schedule: Mon 27/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
No places
Schedule: Thu 27/02/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Opening of registration 20/02/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
"El que no es mesura no es millora" és una màxima per a tot pla estratègic i en un ambient tantt canviant, enorme i difús com el digital és encara més important. Tot objectiu ha de ser mesurat per una suma d'indicadors claus (KPI) i pels que hem de tenir quotes, alertes, semàfors i eines d'actuació.
Schedule: Tue 28/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
No places
Schedule: Fri 21/02/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
Opening of registration 14/02/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
Planifica i fes el seguiment de la teva publicitat en els cercadors.
Schedule: Tue 28/01/20
(16:00-19:00h)
Duration: 1 session
Specialized
Face-to-face
¿Qué debo tener en cuenta para elaborar contenidos adaptados en Internet? ¿Las personas usuarias y los buscadores entenderán mi mensaje? En esta cápsula repasaremos los secretos para hacer unos contenidos óptimos.
Schedule: Tue 14/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Registration closed.
Schedule: Wed 29/01/20
(15:30-19:30h)
Duration: 1 session
Specialized
Face-to-face
Para promocionarse con éxito en Internet es imprescindible tener una buena base de branding. En esta cápsula aprenderás los fundamentos de esta disciplina. Además, revisarás el mensaje y la imagen de tu marca y crearás un kit de branding para mejorar tu presencia en las redes sociales.
Schedule: Mon 13/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Registration closed.
Schedule: Wed 29/01/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
No places
Schedule: Tue 04/02/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Opening of registration 28/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
La feina de Community Manager és relativament nova i genera molt d'interès. Hi ha molta informació teòrica i inspiracional però cal una aproximació pràctica i realista de com és el dia a dia i com resoldre les situacions freqüents. Podràs aprendre, a través d'exemples reals i actuals, com es gestionen les xarxes socials per a empreses, tant per pimes com per grans (...)
Schedule: Fri 31/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Opening of registration 24/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
No basta con tener presencia en las redes sociales. Tenemos que publicar contenidos adecuados a cada red y, además, que tengan valor añadido para los usuarios. Debemos hacerlo periódicamente, cuidando inmediatamente del feedback que nos hacen llegar los seguidores y procurando que nuestro discurso sea positivo, cree confianza, potencie nuestra reputación digital, (...)
From Tue 14/01/20 to Thu 16/01/20
(16:00-20:00h)
Duration: 2 sessions
No places.
From Mon 03/02/20 to Wed 05/02/20
(09:30-13:30h)
Duration: 2 sessions
Opening of registration 27/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
La tendencia a una web visual y los más de 300 millones de usuarios activos de Instagram posicionan esta red social de fotografía y vídeo como una herramienta indispensable en nuestra estrategia de marketing digital. Aprender a gestionar eficazmente nuestra cuenta de Instagram nos ayudará a fidelizar clientes, crear nuevas oportunidades para promocionarnos y ganar (...)
Schedule: Mon 20/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
No places.
Schedule: Tue 04/02/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
Opening of registration 28/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
Coneix les millors apps per editar fotografies, vídeos, incloure textos a les imatges, etc per alimentar les teves xarxes amb contigut de qualitat des del mòbil.
Schedule: Thu 06/02/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
Opening of registration 30/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.
Schedule: Thu 16/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
No places.
Schedule: Thu 06/02/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
Opening of registration 30/01/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
Define the strategy in social networks, create a tactical plan and know how to effectively manage digital resources.
From Mon 10/02/20 to Wed 12/02/20
(16:00-20:00h)
Duration: 2 sessions
Opening of registration 03/02/2020 to 08:30 h.
Specialized
Face-to-face
Analiza tu sitio web desde un punto de vista SEO y de contenidos para detectar aquellos aspectos que debes trabajar para mejorar el posicionamiento de tu proyecto en Google. La auditoria SEO nos permitirá conocer la posición de nuestro dominio y la de la competencia, encontrar errores y depurarlos (de contenidos, experiencia de usuario, SEO on page, link (...)
Schedule: Mon 13/01/20
(09:30-13:30h)
Duration: 1 session
No places.
Schedule: Mon 10/02/20
(16:00-20:00h)
Duration: 1 session
Opening of registration 03/02/2020 to 08:30 h.
Showing 1 - 15 of 63 results.