Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
El màrqueting ha canviat: de la publicitat tradicional s'ha passat a un màrqueting que situa la clientela al centre, oferint-li continguts de valor que siguin del seu interès. Dins d'aquest tipus de tècniques, el màrqueting d'entrada (inbound marketing) és una de les metodologies més completes i interessants. Descobreix com pots aplicar-la!
Objectius específics | Temari
Des d'un vessant molt pràctic perquè puguem aplicar la metodologia inbound fàcilment al nostre negoci explicarem com fer una anàlisi externa i interna de la nostra empresa, definirem què és l'embut de captació, analitzarem quina estratègia de continguts podem oferir, com fer un calendari de continguts, per què és important mesurar les nostres campanyes i, finalment, què és un CRM.
TEMARI
Introducció al màrqueting d'entrada
Què és el màrqueting d'entrada?
Metodologia inbound
Avantatges del màrqueting d¿entrada
Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
Ara et toca a tu: Pensa com aplicaries el màrqueting d'entrada a la teva empresa!
Creem una campanya: l'anàlisi prèvia
Anàlisi interna i externa
Definició de buyer persona
El customer journey
L'embut de captació
Ara et toca a tu: Pensa en quines són les teves buyer personae!
Creem una campanya: definició i captació
Estratègia de continguts
Estratègia inbound per a xarxes socials
Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
Calendari de la campanya
Ara et toca a tu: Aplica l'inbound marketing a les xarxes socials!
Analítica
Mètriques, KPI i dashboards
Aplicar-hi mètriques
Analítica de dades
CRM i màrqueting d¿entrada
Necessito un CRM?
Tipus de CRM
Estructura
El CRM per reconvertir la clientela
Ara et toca a tu: Pensa en quin procés hauries de seguir per aplicar un CRM al teu negoci!
Posa't a prova!
Edicions
Del dt. 01/10/24 al dj. 31/10/24
Del dg. 01/12/24 al dt. 31/12/24
Informació general
Inscripció
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes.
>> És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Una vegada inscrit/a trobaràs el curs al teu Espai personal --> Activitats --> Activitats en curs (barcelonactiva.cat)
>> Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Aquest curs online és d'autoformació.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.
Certificat
>> Obtindràs un certificat de realització en completar tots els mòduls i superar les activitats / test, de la formació abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Estatus realització del curs. Dintre del mateix curs trobaràs el Punt de menú Resultats, trobaràs l'opció Exportar (part superior dreta). Al cliclar s'obrirà un document que mostra un informe amb l'estatus de cada lliçó. Si hi ha alguna lliçó que no està aprovada, cal revisar de nou els continguts ja que resta alguna part sense visualitzar / realitzar.
>> Una vegada finalitzis la formació a partir de les 24 - 48h pots descarregar el certificat al teu Espai personal --> Activitats --> Activitats realitzades (barcelonactiva.cat)
Recomanacions
>> Es recomana realitzar la formació des d'un ordinador i no des de mòbils o tauletes.
>> Els navegadors més utilitzats són: Google Chrome, Safari (per Sistemes Operatius iOS), Microsoft Edge (per Sistemes Operatius Windows) i Mozilla Firefox.
Valoració del curs
Formació impartida per
BARCELONA ACTIVA
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.