Make your Inbound marketing campains
Make your Inbound marketing campains
Marketing has changed: From traditional advertising, marketing has moved the clientele to the center, offering valuable content that is of interest to them. Within these types of techniques, inbound marketing is one of the most complete and interesting methodologies. Find out how you can apply it!
Specific goals | Temary
Des d¿un vessant molt pràctic perquè puguem aplicar la metodologia inbound fàcilment al nostre negoci explicarem com fer una anàlisi externa i interna de la nostra empresa, definirem què és l'embut de captació, analitzarem quina estratègia de continguts podem oferir, com fer un calendari de continguts, per què és important mesurar les nostres campanyes i què és un CRM.
TEMARI
Introducció al màrqueting d¿entrada
Què és el màrqueting d¿entrada?
Metodologia inbound
Avantatges del màrqueting d¿entrada
Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
Ara et toca a tu: Pensa com aplicaries el màrqueting d'entrada a la teva empresa!
Creem una campanya: l'anàlisi prèvia
Anàlisi interna i externa
Definició de buyer persona
El customer journey
L'embut de captació
Ara et toca a tu: Pensa en quines són les teves buyer personae!
Creem una campanya: definició i captació
Estratègia de continguts
Estratègia inbound per a xarxes socials
Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
Calendari de la campanya
Ara et toca a tu: Aplica l'inbound marketing a les xarxes socials!
Analítica
Mètriques, KPI i dashboards
Aplicar-hi mètriques
Analítica de dades
CRM i màrqueting d'entrada
Necessito un CRM?
Tipus de CRM
Estructura
El CRM per reconvertir la clientela
Ara et toca a tu: Pensa en quin procés hauries de seguir per aplicar un CRM al teu negoci!
Posa't a prova!
Editions
General information
Learn at your own pace
Online training is self-training, quarterly and you can register at any time.
Enjoy learning from wherever you want, at your own pace and without schedules.
Access
The activities are available at the Virtual Campus of Barcelona Activa
Certificate
To obtain the certificate of completion, the final questionnaire of the course must be completed. Once passed, you can download it in the Personal Area
Course ratings
Trainer's person
BARCELONA ACTIVA
Related courses
- 10 practical recommendations for the Community Manager of a company
- Copywriting: incorporates persuasive writing to capture the attention of your customers
- Create and manage your newsletter
- Create your digital portfolio
- Google Ads - Create effective advertising campaigns
- How to write and create content for the web
- Learn how to run a digital marketing campaign
- Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla
- Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
- Masterclass: How do you build a successful newsletter?
Personal Data Protection Law
There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.