Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
El màrqueting ha canviat: de la publicitat tradicional s'ha passat a un màrqueting que situa la clientela al centre, oferint-li continguts de valor que siguin del seu interès. Dins d'aquest tipus de tècniques, el màrqueting d'entrada (inbound marketing) és una de les metodologies més completes i interessants. Descobreix com pots aplicar-la!
Objectius específics | Temari
Des d'un vessant molt pràctic perquè puguem aplicar la metodologia inbound fàcilment al nostre negoci explicarem com fer una anàlisi externa i interna de la nostra empresa, definirem què és l'embut de captació, analitzarem quina estratègia de continguts podem oferir, com fer un calendari de continguts, per què és important mesurar les nostres campanyes i, finalment, què és un CRM.
TEMARI
Introducció al màrqueting d'entrada
Què és el màrqueting d'entrada?
Metodologia inbound
Avantatges del màrqueting d¿entrada
Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
Ara et toca a tu: Pensa com aplicaries el màrqueting d'entrada a la teva empresa!
Creem una campanya: l'anàlisi prèvia
Anàlisi interna i externa
Definició de buyer persona
El customer journey
L'embut de captació
Ara et toca a tu: Pensa en quines són les teves buyer personae!
Creem una campanya: definició i captació
Estratègia de continguts
Estratègia inbound per a xarxes socials
Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
Calendari de la campanya
Ara et toca a tu: Aplica l'inbound marketing a les xarxes socials!
Analítica
Mètriques, KPI i dashboards
Aplicar-hi mètriques
Analítica de dades
CRM i màrqueting d¿entrada
Necessito un CRM?
Tipus de CRM
Estructura
El CRM per reconvertir la clientela
Ara et toca a tu: Pensa en quin procés hauries de seguir per aplicar un CRM al teu negoci!
Posa't a prova!
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Nom del formador
BARCELONA ACTIVA
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Aprèn a utilitzar Mailchimp
- Aprèn a utilitzar Mailchimp (Edició a mida)
- Bits de TIC - Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
- Bits de TIC - Typeform: formularis i enquestes online amb estil!
- Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
- Com dissenyar un pla de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.