1-15 de 346 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
 
El gran nombre de persones que utilitzen Facebook i la seva capacitat per viralitzar continguts la converteixen en el centre de moltes estratègies de màrqueting. La majoria de persones confia més en les recomanacions d'altres que en qualsevol campanya promocional.
Inici: dt. 08/12/20
Obertura de la inscripció 07/12/2020 a les 23:59h.
Especialitzada
 
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Les aplicacions ERP (de planificació de recursos empresarials) integren totes les dades i processos d'una empresa en un sistema unificat. Aquests sistemes sempre shavien associat a les grans empreses degut al seu elevat cost, però amb l'arribada del cloud computing, les aplicacions ERP s'obren a la pime i a la micropime oferint solucions low cost.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Els gestors de processos de negoci (BPM) són aplicacions que estan entrant amb molta força a tot tipus dempreses. Poden aportar molta potència a les empreses, perquè van molt més enllà dels ERP i permeten una gran integració i automatització dels processos empresarials, inclosos els de qualitat.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
La Xarxa entesa com a canal de vendes obre una porta cap a la globalització dels productes per a empreses grans i petites, autònoms i start-ups. L'evolució de les webs corporatives avança cap a un nou entorn on cal estar preparats per arribar i aconseguir nous clients allà on estiguin.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
La infografia és un mitjà de transmissió d'informació i coneixement de forma gràfica i s'ha convertit en la millor forma de mostrar dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
El vídeo online és un dels canals més impactants per a la promoció empresarial a la Xarxa. Descobreix què cal fer per aprofitar YouTube com a eina de comunicació i interacció amb els potencials clients.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
El networking aplicat als negocis consisteix a desenvolupar unes bones relacions personals sobre la base de la confiança i el respecte. La utilització d'Internet, la Web 2.0 i les diferents plataformes digitals existents ens poden servir com a potent reforç i complement de les relacions presencials.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Disposar d'una identitat digital acurada s'ha convertit en un element molt important per a la trajectòria professional. Descobreix com aconseguir una imatge personal treballada a la Xarxa.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Conèixer HTML és imprescindible per a dissenyadors, desenvolupadors i per a tots aquells que estiguin interessats en gestionar una web, perquè és el format final de la major part de les aplicacions, continguts i interfícies que es fan servir actualment a Internet.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
CSS és el llenguatge de presentació gràfica de la web. Mentre que amb HTML es defineix l'estructura del contingut d'un lloc web, amb CSS es defineix i aplica la capa de presentació que correspon a característiques com colors, tipus de lletra, mides, etc.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Decidim posar en marxa una web i encarregar-la a una empresa proveïdora o a l'equip amb qui treballem normalment. Som els darrers responsables i hem de seguir el curs del projecte. Per a què volem la web? Quins elements ha de tenir? Quins passos hem de dur endavant? Què no hem d'oblidar? Què hem de tenir en compte? Quins són els errors més comuns que hem d'evitar?
Inici: dt. 01/12/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 346 resultats.