Unity per al desenvolupament de videojocs - Preparació per al Certificat Oficial Unity Certified user: Programmer

Unity per al desenvolupament de videojocs - Preparació per al Certificat Oficial Unity Certified user: Programmer
Aquest curs està dissenyat per a introduir als estudiants en el desenvolupament de videojocs utilitzant Unity, un dels motors de desenvolupament més populars en la indústria. Al llarg del curs, els participants aprendran els fonaments del disseny i la programació de videojocs 3D, així com les millors pràctiques en la creació d'entorns interactius. A més, s'enfocarà en els continguts i habilitats requerits per a l'examen oficial de Unity Certified User.
Objectius específics | Temari
OBJECTIUS
- Comprendre la interfície, les eines bàsiques i el flux de treball del motor Unity.
- Aplicar conceptes fonamentals de programació en Unity per al control d'objectes i mecàniques del joc.
- Dissenyar i desenvolupar entorns i nivells interactius en 3D utilitzant Unity.
- Implementar sistemes bàsics d'interacció, físiques i animacions dins del motor.
- Desenvolupar projectes en cada unitat que demostrin l'aplicació integrada dels coneixements adquirits.
TEMARI
- Mòdul 1. Introducció a la programació i al motor de Unity3D
- Creació d'un projecte nou 3D
- Aspectes de la interfície
- Conceptes bàsics: escena, game object, component, hierarchy, inspector, asset store
- Web oficial de Unity
- Mini projecte d'introducció amb figures primitives 3D
- Mòdul 2. Creant un script i afegint instruccions al joc
- Joc: Road & Ride
- Afegir objectes a l'escena
- Finestra Escena vs vista de Joc
- Finestres Project, Hierarchy i Inspector
- Navegació en espais 3D i eines Move i Rotate
- Introducció als scripts i a la programació
- Variables, tipus de dades, debugs
- Primer script: moviment bàsic d'un personatge
- Mòdul 3. Moviment Bàsic de personatges 3D
- Joc: Estampida!
- Inputs de teclat: desplaçament i salt
- Condicionals if - else
- Projectils, prefabs i lògica de decisions
- Instanciar i destruir objectes
- Spawn Manager i generació aleatòria
- Variables locals vs globals
- Colliders, triggers, game over i missatges
- Mòdul 4. Aplicació de forces, efectes de so, partícules i animacions
- Joc: Infinite Runner
- Forces, gravetat i Rigidbody
- GetComponent i aplicació de forces
- Booleans i operadors lògics
- OnCollisionEnter()
- Animacions: Animator, arbres d'animació i estats
- Sistemes de partícules i posicionament
- Àudio Clips i Àudio Sources
- Mòdul 5. Mecàniques de jugabilitat
- Joc: Ball Battle
- Materials, textures i càmeres
- Enemics, prefabs i generació per onades
- Power Ups, temporitzadors i corrutines
- SetActive(true/false) i reinicialització
- Mòdul 6. Interfície d'usuari
- Joc: Boom Boolaaa!
- Refactorització de codi i llistes d'objectes
- Generació d'objectes per temps i OnMouseDown
- Canvas i TextMeshPro
- Puntuacions, Game Over i reinici
- Botons, AddListener() i accions
- Paràmetres entre scripts i operadors
- Dificultat del joc: fàcil, mitjà, difícil
Edicions
Informació general
>> Aquesta activitat prepara l'alumnat per obtenir el certificat oficial de UNITY. Aquesta acció és voluntària i requereix un pagament. Barcelona Activa no gestiona ni facilita el procés de certificació, que és completament extern a aquesta institució.
>> En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Persona formadora
COTS MOLINA
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.