Excel: Fórmules i formats condicionals (Edció a mida)
Excel: Fórmules i formats condicionals (Edció a mida)
Aquest curs sobre Excel cobreix una àmplia gamma de fórmules i formats condicionals. Aprendràs a utilitzar referències relatives, absolutes i mixtes, així com fórmules de data com AVUI, DIA i DATA. També es tractaran fórmules de text com ESQUERRA i CONCAT, i fórmules numèriques com SUMA i MITJANA. A més, s'inclouen fórmules condicionals com SI i SUMA.SI, i fórmules de cerca com CONSULV i XLOOKUP. Finalment, exploraràs les eines de format condicional, incloent barres de dades, escales de color i conjunts d'icones.
Objectius específics | Temari
NOTA: Aquesta és una edició a mida per a una entitat. Consulteu el web per a altres edicions de la mateixa activitat obertes al públic general.
OBJECTIUS
- Dominar les fórmules bàsiques i avançades
- Aplicar formats condicionals efectius
- Resoldre problemes pràctics amb Excel
TEMARI
- TEMARI FÓRMULES
- Referències Relatives, Absolutes i Mixtes
- Fórmules de data
- Fórmules de text
- Fórmules numèriques
- Fórmules condicionals
- Fórmules de cerca
- TEMARI FORMATS CONDICIONALS
- Eines del format condicional
- Normes per ressaltar les cel·les
- Normes dels primers/darrers valors
- Barres de dades
- Escales de color
- Conjunt d'icones
- Crear noves normes
Edicions
Informació general
>> En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Persona formadora
FERRER MARTÍNEZ
Cursos relacionats
- Excel intensiu 1: Preparació per al certificat oficial Microsoft MO-200
- Excel intensiu 2: Preparació per al certificat oficial Microsoft MO-201
- Excel: Automatitza processos amb Macros VBA
- Excel: Extreu i transforma les teves dades amb Power Query
- Excel: Taules dinàmiques i gràfiques dinàmiques (Edició a mida)
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.
