Introducció al Blockchain com instrument de ciberseguretat (Edició a mida)
Introducció al Blockchain com instrument de ciberseguretat (Edició a mida)
Aquesta formació introdueix, en el marc de la ciberseguretat, la nova tecnologia Blockchain i ofereix un primer apropament a les característiques, virtuts i limitacions d'aquesta tecnologia, així com els diferents tipus d'implementacions existents.
Objectius específics | Temari
NOTA: Aquesta és una edició a mida per a una entitat. Consulteu el web per a altres edicions de la mateixa activitat obertes al públic general.
OBJECTIUS
- Entendre l'origen de la tecnologia Blockchain.
- Aprendre els components bàsics i el funcionament d'aquesta tecnologia.
- Identificar els diferents tipus de Blockchain.
- Entendre què són els Smart Contracts i les seves possibles aplicacions.
- Conèixer la tokenització d'actius.
TEMARI
- Introducció
- Origen de la tecnologia i les seves propietats.
- Components d'una Blockchain i com funciona.
- Tecnologia Blockchain
- Tipus de Blockchains existents.
- Algoritmes de consens.
- Què són els Smart Contracts?
- Tokenització d'actius
- Què és la tokenització?
- Criptomonedes.
- NFTs.
- Exemples de tokenització.
- Casos d'ús de la tecnologia.
Edicions
Informació general
>> En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Persona formadora
VILA CANO
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.
