Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
La informació sobre els productes i serveis ja no prové únicament de la publicitat de les empreses. Els consumidors i consumidores busquen dades, comparen, cerquen ressenyes i opinions a Internet i les xarxes socials abans de fer una compra. Per aquest motiu, és interessant que les empreses integrin les xarxes socials als seus canals de venda tradicional, interactuant amb la clientela.
En aquest curs entendrem de quina manera es connecta el món del social media, el comerç electrònic i les metes generals d¿un negoci. Avui dia podem usar les xarxes per interactuar amb la clientela actual i potencial, i incorporar les seves contribucions, a fi de millorar l'experiència de compra i potenciar la vinculació de la marca amb la comunitat.
TEMARI
El nou consumidor o consumidora social
Què és el social commerce?
Del màrqueting d¿interrupció al màrqueting de conversa
El consumidor SoLoMo
L'embut de conversió
Estratègia social commerce
Escolta la teva audiència
Proposta de valor
Objectius i indicadors de social media
On és el teu públic?
Tàctiques social commerce
Segmentació avançada amb Facebook i LinkedIn
Contingut al servei de la comunitat
Identifica els i les influencers
Social bonding
Social intelligence
Social status
Solucions social commerce
Tàctiques publicitàries
Com crear anuncis efectius
Integració de social commerce
Plugins per a comerç electrònic
Aplicacions per a xarxes socials
Aplicacions offline
Ara et toca a tu! Crea el teu pla de social commerce
Del dv. 01/04/22 al ds. 30/04/22
Del dc. 01/06/22 al dj. 30/06/22
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.