Especialitzada
 

Video màrqueting: com et vens en pantalla? - Aula virtual

Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 


Per aprofitar aquesta activitat cal tenir coneixements previs de Youtube. També es recomana tenir coneixements d'Instagram i disposar d'un telèfon mòbil intel·ligent (smartphone).

- Planificar accions de venda, de promoció, de marca i d'esdeveniments de negocis que tinguin en compte la generació de contingut audiovisual que multipliqui i viralitzi la nostra presència digital i ens faci més visibles.

- Crear un estil de vídeo personal, fàcil de gestionar, ràpid i senzill que usem a xarxes com Youtube, Instagram i Hangouts per aconseguir visites, seguidors digitals, clients i prescriptors del negoci.

TEMARI

1. Vídeo màrqueting

- Meta: contingut de marca
- Estratègia. Recursos
- Protocols d'Estil Propis, d'Estil Plataforma
-Planificació d'Accions
- Mètodes

2. Eines i Plataformes
- Google Youtube
- Vimeo. Instagram. Google+Hangout. Vine

3. Comparacions i Abast
- Facebook. Pinterest. IFTTT

4. Tipus de contingut audiovisual
- Casos de Professionals
- Casos de Negocis
- Casos de Marques de Productes
- Tutorials Llargs
- Micro consells. Promoció. Consultoria

5. Tipus de Plataforma
- Qualitat. Durada. Segment. Contingut

6. Com posicionar-se en motors de cerca
- Privacitat i Publicitat
- Canal públic i vídeos sota demanda
- Pujar vídeos i automatització
- Com compartir

Edicions

Edició 1

dc. 09/12/20 (16:30-18:30h)

dj. 10/12/20 (16:30-18:30h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 02/12/2020 a les 08:30h.

Informació general


>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dc. 09/12/20 (16:30-18:30h)
dj. 10/12/20 (16:30-18:30h)
Durada: 2 sessions

Aula virtual
Obertura de la inscripció 02/12/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.38

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
9.88

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Video màrqueting: com et vens en pantalla? - Aula virtual: Edició 1

dc. 09/12/20 16:30-18:30h

Aula virtual

dj. 10/12/20 16:30-18:30h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció