Especialitzada
 

Influencers: la clau per connectar-se amb el sector més jove - Aula virtual

Els líders d'opinió sempre han existit i avui s'ha fet més visibles d'una manera democràtica, guanyant la seva visibilitat, popularitat i influència a través de mitjans socials, on la interacció amb els seus seguidors és la clau a entendre per poder connectar-se amb tots dos: amb el teu públic i amb els seus líders d'opinió.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 


- Tenir les eines necessàries per connectar amb un públic objectiu més jove
- Aprendre quins són els criteris i mecanismes per connectar la teva marca amb Influencers, que els/les ajudin a guanyar notorietat
- Obtenir un major coneixement sobre què és el màrqueting d'influència
- Conèixer les tàctiques i els termes clau que s'estan fent servir actualment en el màrqueting publicitari

TEMARI

1. Conceptes del Màrqueting d'Influència
Les 5 etapes de la influència
Lideratge en opinió, influència en la compra
Els 4 nivells d'influencers
Influència en el procés de la presa de decisions
casos pràctics

2. Metodologia del Màrqueting d'Influència
Recerca de públics
Segmentació de Tipus d'Influencers: Com identificar cada temàtica i Influencer segons el teu target
Exercici #1
Definició d'objectius
Com establim contacte amb l'Influencer
Tipus de contingut i accions: cas pràctic #1
Quina tipologia de contingut ha de generar l'Influencer per a la teva marca
On entra l'agència o Representant de l'Influencer
Quin paper juga l'agència o representant
Com calcular el pressupost aproximat d'1 acció amb 1 Influencer
Tipus de contingut i accions: cas pràctic #2

3. Eines de monitorització i recerca
Quines són les estadístiques més importants a l'hora de triar un Influencer per l'acció
Grups d'Influencers, aprofitant el networking dels propis Influencers
Plataformes de contractació de Influencers
Exercici #2

Edicions

Edició 1

dl. 16/11/20 (09:30-11:30h)

dt. 17/11/20 (09:30-11:30h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 09/11/2020 a les 08:30h.
Edició 2

dt. 15/12/20 (16:00-18:00h)

dc. 16/12/20 (16:00-18:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 08/12/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dl. 16/11/20 (09:30-11:30h)
dt. 17/11/20 (09:30-11:30h)
Durada: 2 sessions

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 09/11/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
9.15

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Influencers: la clau per connectar-se amb el sector més jove - Aula virtual: Edició 1

dl. 16/11/20 09:30-11:30h

AULA VIRTUAL --, --, --

dt. 17/11/20 09:30-11:30h

AULA VIRTUAL --, --, --

Influencers: la clau per connectar-se amb el sector més jove - Aula virtual: Edició 2

dt. 15/12/20 16:00-18:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

dc. 16/12/20 16:00-18:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció