Especialitzada
 

Els 5 KPIs que necessites controlar en el teu pla de màrqueting digital - Aula virtual

"El que no es mesura no es millora" és una màxima per a tot pla estratègic i en un ambient tantt canviant, enorme i difús com el digital és encara més important. Tot objectiu ha de ser mesurat per una suma d'indicadors claus (KPI) i pels que hem de tenir quotes, alertes, semàfors i eines d'actuació.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 



- Comprendre metodologia estratègica de Meta pla de negoci - Meta pla de màrqueting - Meta pla de màrqueting digita - DAFO pdMD - DAFO Creuat - Apostes estratègiques per poder definir objectius per KPI

- Com interpretar objectius per estratègies i definir objectius temporals en calendari

- Aconseguir definir quota i semàfors en un Quadre de Comandament usable


TEMARI

1. Metodologia
- Meta pla de negoci - Meta pla de màrqueting - Meta pla de màrqueting digital - DAFO pdMD - DAFO Creuat - Apostes estratègiques per poder definir objectius per KPI
- Exercici: validar meta del PdMD
- Cas pràctic
- Exercici: dissenyar DAFO
- Exercici: resoldre DAFO

2. Objectius vàlids
- Com interpretar objectius per estratègies
- Definir objectius temporals en calendari
- Exercici: obtenir Objectius estratègics del DAFO creuat
- KPI vs PI vs mètriques
- Casos pràctics

3. Quota i semàfors
- Exercici: cuotificar semàfors
- Quadre de Comandament
- Exercici: assignar tasques a semàfors al QC


NOTA: Es recomana haver assistit a les sessions de planificació de pla de social mitjana màrqueting, tenir algun coneixement de màrqueting o planificació i tenir un projecte real per mesurar mètriques vàlides.

Edicions

Edició 1

dt. 22/02/22 (15:00-17:00h)

dj. 24/02/22 (15:00-17:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 15/02/2022 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>>Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dt. 22/02/22 (15:00-17:00h)
dj. 24/02/22 (15:00-17:00h)
Durada: 2 sessions

Aula virtual
Obertura de la inscripció 15/02/2022 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
7.89

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Els 5 KPIs que necessites controlar en el teu pla de màrqueting digital - Aula virtual: Edició 1

dt. 22/02/22 15:00-17:00h

Aula virtual

dj. 24/02/22 15:00-17:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció