1-15 de 64 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
Presencial
Coneix les tendències clau del branding per al 2020 i les perspectives que transformaran el futur de les marques.
Horari: dj. 13/02/20
(18:30-20:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Presencial
En aquesta càpsula veurem com activar la funció "shoppable" a publicacions que permeten vendre en el nostre perfil d¿Instagram i Facebook, i aprofitar els milions de connexions que hi ha cada dia a la xarxa per vendre els nostres productes.
Horari: dv. 24/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dv. 07/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 31/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Tota estratègia de màrqueting a la xarxa ha de venir acompanyada d'una anàlisi precisa de les audiències de la nostra web: qui ens visita, com ens troba, a quina pàgina aterra, quin recorregut hi fa, quanta estona hi passa, quin dispositiu hi fa servir... Google Analytics és una eina que ens ofereix una visió integral de totes les estadístiques que cal tenir en compte per (...)
Horari: dl. 27/01/20
(15:30-19:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dt. 11/02/20
(09:00-13:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 04/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
L'ús del podcast és una tendència imparable dins del màrqueting digital. Tot tipus de marques comencen a crear podcast per connectar amb els seus clients i obrir noves audiències Tu també aprofitar-te d'aquest fenomen. Aquesta càpsula està destinada ¿no només a les persones que volen fer el seu propi podcast- sinó també a les que busquen el modo d'aprofitar la tendència (...)
Horari: dl. 27/01/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dl. 17/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 10/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Com crear histories sobre Facebook, Twitter, Pinterest o Instagram. Les tècniques dstorytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-se, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors.
Horari: dl. 27/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dj. 27/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 20/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
"El que no es mesura no es millora" és una màxima per a tot pla estratègic i en un ambient tantt canviant, enorme i difús com el digital és encara més important. Tot objectiu ha de ser mesurat per una suma d'indicadors claus (KPI) i pels que hem de tenir quotes, alertes, semàfors i eines d'actuació.
Horari: dt. 28/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dv. 21/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 14/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Per promocionar-se amb èxit a Internet és imprescindible tenir una bona base de branding. En aquesta càpsula aprendras els fonaments d'aquesta disciplina. A més a més, revisaràs el missatge i la imatge de la teva marca i crearàs un kit de branding per millorar la teva presència a les xarxes socials.
Horari: dl. 13/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Inscripció tancada.
Horari: dc. 29/01/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dt. 04/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 28/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquesta activitat proporcionarem una visió global de tot el potencial de LinkedIn i de com gestionar-lo per a aconseguir els nostres objectius professionals i de negoci.
Del dc. 29/01/20 al dv. 31/01/20
(15:30-19:30h)
Durada: 2 sessions
Sense places
Del dl. 10/02/20 al dc. 12/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 2 sessions
Obertura de la inscripció 03/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
La feina de Community Manager és relativament nova i genera molt d'interès. Hi ha molta informació teòrica i inspiracional però cal una aproximació pràctica i realista de com és el dia a dia i com resoldre les situacions freqüents. Podràs aprendre, a través d'exemples reals i actuals, com es gestionen les xarxes socials per a empreses, tant per pimes com per grans (...)
Horari: dv. 31/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 24/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
A xarxes socials no n'hi ha prou amb tenir-hi presència. Hi hem de publicar continguts adequats a cada xarxa i, a més, que tinguin valor afegit per l'usuariat. Hem de fer-ho periòdicament, tenint cura immediatament del feedback que ens fan arribar i procurant que el nostre discurs sigui positiu, creï confiança, potenciï la nostra reputació digitali, al final, es (...)
Del dt. 14/01/20 al dj. 16/01/20
(16:00-20:00h)
Durada: 2 sessions
Sense places.
Del dl. 03/02/20 al dc. 05/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 2 sessions
Obertura de la inscripció 27/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat (...)
Horari: dl. 20/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places.
Horari: dt. 04/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 28/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquesta càpsula aprendràs tot el que cal tenir en compte per promocionar un negoci a Internet. Dissenyaràs un full de ruta que et servirà com primera guia per focalitzar-te, concentrar esforços i evitar errors. A més, t'emportaràs una motxilla de coneixements, trucs i recursos que t'acompanyaran durant la teva marxa per l'entorn digital.
Horari: dc. 22/01/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Inscripció tancada.
Horari: dc. 05/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 29/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Coneix les millors apps per editar fotografies, vídeos, incloure textos a les imatges, etc per alimentar les teves xarxes amb contigut de qualitat des del mòbil.
Horari: dj. 06/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 30/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.
Horari: dj. 16/01/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places.
Horari: dj. 06/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 30/01/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Defineix l'estratègia en xarxes socials, crea un pla tàctic i coneix com gestionar de manera efectiva els recursos digitals.
Del dl. 10/02/20 al dc. 12/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 2 sessions
Obertura de la inscripció 03/02/2020 a les 08:30h.
S'estan mostrant 1 - 15 de 64 resultats.