1-15 de 80 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
 
El gran nombre de persones que utilitzen Facebook i la seva capacitat per viralitzar continguts la converteixen en el centre de moltes estratègies de màrqueting. La majoria de persones confia més en les recomanacions d'altres que en qualsevol campanya promocional.
Inici: dt. 08/12/20
Obertura de la inscripció 07/12/2020 a les 23:59h.
Especialitzada
 
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
La Xarxa entesa com a canal de vendes obre una porta cap a la globalització dels productes per a empreses grans i petites, autònoms i start-ups. L'evolució de les webs corporatives avança cap a un nou entorn on cal estar preparats per arribar i aconseguir nous clients allà on estiguin.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
El vídeo online és un dels canals més impactants per a la promoció empresarial a la Xarxa. Descobreix què cal fer per aprofitar YouTube com a eina de comunicació i interacció amb els potencials clients.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Coneix com afrontar el repte d'arribar a potencials clients B2B o B2C a través de dispositius mòbils i les oportunitats que obre aquest canal per a les pimes i els emprenedors.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
L'ús dels dispositius mòbils ha anat creixent a un ritme desorbitat fins a arribar a canviar notablement el nostre dia a dia (com ens comuniquem, com naveguem per Internet, com mirem sèries, etc.). Resulta gairebé obligatori poder saber de quina manera els usuaris interactuen amb el teu lloc web o amb la teva aplicació via dispositius mòbils i com generen negoci, per tant (...)
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Vols crear formularis i enquestes àgils i divertides sense haver de tenir coneixement de codi? Amb Typeform podràs convertir un procés avorrit i monòton com podia ser fins ara omplir una enquesta o formulari, en una experiència agradable, amena i més humana. A més a més, es tracta d¿una plataforma molt senzilla d¿utilitzar, no és necessari saber cap mena de codi (...)
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Els assistents virtuals estan canviant la manera de com les persones connectem i interactuem amb les empreses. Aquest curs és una formació introductòria a qualsevol persona que es vulgui iniciar en el concepte del Xatbot i la intel·ligència artificial. Anima't a descobrir el present i el futur del Xatbot!
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
La correcta gestió de les mètriques és vital per a qualsevol web. Aprèn què és l'analítica web i com utilitzar-la per mesurar el tràfic a la teva pàgina mitjançant l'eina més emprada tant per petites empreses com per grans multinacionals: Google Analytics.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
La mètrica web ens permet conèixer la nostra audiència per poder adequar la nostra web i aconseguir els nostres objectius de negoci. En aquest curs aprofundirem en conceptes i tècniques d'anàlisi web avançades amb Google Analytics.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
El vídeo és el rei del contingut a les xarxes. Descobreix pas a pas com crear un vídeo i els trucs per fer-lo atractiu per a les xarxes socials.
Inici: dt. 01/12/20
Especialitzada
 
Instagram s'ha convertit en la plataforma referent per donar a conèixer negocis turístics, des de la restauració fins a l'hoteleria. És imprescindible dominar aquesta eina per millorar la reputació online, atraure nova clientela i fidelitzar la present.
Inici: dt. 01/12/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 80 resultats.