1-15 de 38 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
Presencial
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Horari: dt. 14/04/20
(12:30-14:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Presencial
A les stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos (...)
Horari: dt. 14/04/20
(16:30-18:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Presencial
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat (...)
Horari: dc. 15/04/20
(12:30-14:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Presencial
En aquesta càpsula aprendràs tot el que cal tenir en compte per promocionar un negoci a Internet. Dissenyaràs un full de ruta que et servirà com primera guia per focalitzar-te, concentrar esforços i evitar errors. A més, t'emportaràs una motxilla de coneixements, trucs i recursos que t'acompanyaran durant la teva marxa per l'entorn digital.
Horari: dj. 16/04/20
(15:00-16:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 09/04/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Posar en marxa una botiga en línia és només el principi del camí. Un comerç electrònic exigeix dedicació i una visió estratègica a llarg termini per tal que el nostre web adquireixi notorietat, generi confiança i, finalment, sigui un canal de vendes sostenible. En aquesta càpsula exposarem claus per facilitar tot aquest recorregut.
Horari: dj. 16/04/20
(09:30-11:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 09/04/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Online
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
La Xarxa entesa com a canal de vendes obre una porta cap a la globalització dels productes per a empreses grans i petites, autònoms i start-ups. L'evolució de les webs corporatives avança cap a un nou entorn on cal estar preparats per arribar i aconseguir nous clients allà on estiguin.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
El vídeo online és un dels canals més impactants per a la promoció empresarial a la Xarxa. Descobreix què cal fer per aprofitar YouTube com a eina de comunicació i interacció amb els potencials clients.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
Coneix com afrontar el repte d'arribar a potencials clients B2B o B2C a través de dispositius mòbils i les oportunitats que obre aquest canal per a les pimes i els emprenedors.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
L'ús dels dispositius mòbils ha anat creixent a un ritme desorbitat fins a arribar a canviar notablement el nostre dia a dia (com ens comuniquem, com naveguem per Internet, com mirem sèries, etc.). Resulta gairebé obligatori poder saber de quina manera els usuaris interactuen amb el teu lloc web o amb la teva aplicació via dispositius mòbils i com generen negoci, per tant (...)
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
L'Inbound Marketing és una metodologia de màrqueting digital, en alça en els darrers anys, que significa una nova visió de l'entorn d'Internet. A través de les accions d'Inbound Marketing intentem atraure l'interès de l'usuari per captar-lo i crear un lligam amb ell.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
Instagram és la xarxa social més potent i amb més públic del món. La seva vessant visual l'ha convertida en una eina ideal per a campanyes de màrqueting. Descobreix com treure tot el profit d'aquesta xarxa basada en la fotografia i el vídeo i de funcionalitats com els Stories.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
La correcta gestió de les mètriques és vital per a qualsevol web. Aprèn què és l'analítica web i com utilitzar-la per mesurar el tràfic a la teva pàgina mitjançant l'eina més emprada tant per petites empreses com per grans multinacionals: Google Analytics.
Inici: dc. 01/04/20
Especialitzada
Online
Dues persones expertes en xarxes socials s'enfronten per veure si Youtube pot competir contra Instagram dins del camp del Màrqueting Digital. Vota a qui creus que guanya el combat!
Inici: dc. 01/04/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 38 resultats.