1-15 de 49 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
Presencial
Aprèn a perseguir objectius mesurables amb eines simples i una metodologia flexible però diària per al teu pla de màrqueting digital
Horari: dt. 17/12/19
(18:30-20:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Presencial
La tendència a una web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment la nostra compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar (...)
Horari: dc. 11/12/19
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dl. 23/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 16/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Tota estratègia de màrqueting a la xarxa ha de venir acompanyada d'una anàlisi precisa de les audiències de la nostra web: qui ens visita, com ens troba, a quina pàgina aterra, quin recorregut hi fa, quanta estona hi passa, quin dispositiu hi fa servir... Google Analytics és una eina que ens ofereix una visió integral de totes les estadístiques que cal tenir en compte per (...)
Horari: dl. 16/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 09/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Que els usuaris et trobin a Google és essencial. En aquesta càpsula veuràs com configurar, posicionar, instal·lar connectors, paraules clau i contingut per posicionar orgànicament el teu Wordpress a Google. En aquest curs s'aprendrà les bases del SEO per Wordpress, la creació de paraules clau i com configurar de principi a fi el SEO dins del CMS.
Horari: dt. 17/12/19
(10:00-13:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 10/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Horari: dt. 17/12/19
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 10/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
La curació de continguts busca posar a l'abast del nostre públic informacions, tutorials, anàlisis, informes rellevants, etc., que sense la nostra ajuda no podrien localitzar. Posar en valor aquests continguts, gestionar-los adequadament i contextualitzar-los pot ajudar-nos a guanyar visibilitat i a millorar la nostra reputació. La càpsula ens ajudarà a destriar el gra de (...)
Horari: dt. 17/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 10/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquest taller pràctic aprendràs a fer servir Mailchimp, l'eina gratuïta i més popular per crear butlletins electrònics. Mailchimp té un pla gratuït que permet a les pymes i els professionals que no tenen més de 2.000 persones subscriptores aprofitar la potència de l¿email màrqueting per a promocionar els seus productes o serveis.
Horari: dc. 18/12/19
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 11/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
"El que no es mesura no es millora" és una màxima per a tot pla estratègic i en un ambient tantt canviant, enorme i difús com el digital és encara més important. Tot objectiu ha de ser mesurat per una suma d'indicadors claus (KPI) i pels que hem de tenir quotes, alertes, semàfors i eines d'actuació.
Horari: dc. 18/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 11/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
La feina de Community Manager és relativament nova i genera molt d'interès. Hi ha molta informació teòrica i inspiracional però cal una aproximació pràctica i realista de com és el dia a dia i com resoldre les situacions freqüents. Podràs aprendre, a través d'exemples reals i actuals, com es gestionen les xarxes socials per a empreses, tant per pimes com per grans (...)
Horari: dj. 19/12/19
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 12/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Analitza el teu lloc web, des d'un punt de vista SEO i de continguts, per detectar aquells aspectes que has de treballar per a millorar el posicionament del teu projecte a Google. L'auditoria SEO ens permetrà conèixer la posició del nostre domini i la de la competència, trobar errors i depurar-los.
Horari: dj. 19/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 12/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.
Horari: dj. 19/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 12/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Què haig de tenir en compte per fer elaborar continguts adaptats a Internet? Els usuaris i usuàries i els cercadors entendran el meu missatge? En aquesta càpsula repassarem els secrets per fer uns continguts òptims.
Horari: dv. 20/12/19
(10:00-14:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 13/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquesta càpsula veurem com activar la funció "shoppable" a publicacions que permeten vendre en el nostre perfil d¿Instagram i Facebook, i aprofitar els milions de connexions que hi ha cada dia a la xarxa per vendre els nostres productes.
Horari: dl. 23/12/19
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 16/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
El treball corporatiu a xarxes implica també l'anàlisi de les audiències. Veure quines publicacions han tingut millor acollida, saber fins a on han arribat i en quant de temps ens dona més eines per reconduir-hi els nostres continguts, optimitzant temps i recursos.
Horari: dl. 23/12/19
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 16/12/2019 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquesta formació practicarem les passes necessàries per a posicionar de forma natural (SEO) els teus vídeos a Youtube i d'aquesta manera millorar la teva visibilitat a la plataforma, guanyant audiència pels teus continguts i marca.
Horari: dl. 23/12/19
(09:00-12:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 16/12/2019 a les 08:30h.
S'estan mostrant 1 - 15 de 49 resultats.