1-15 de 60 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
Presencial
Tenir les teves xarxes socials actualitzades amb continguts coherents amb la nostra marca i alineats amb els nostres objectius resulta casi impossible sense planificació. En aquest curs descobriràs els avantatges de treballar amb calendari i podràs fer-te un a mesura. Et donarem plantilles i apps per crear-lo i molts trucs per gestionar-lo de forma eficaç.
Horari: dj. 20/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dc. 11/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 04/03/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
A xarxes socials no n'hi ha prou amb tenir-hi presència. Hi hem de publicar continguts adequats a cada xarxa i, a més, que tinguin valor afegit per l'usuariat. Hem de fer-ho periòdicament, tenint cura immediatament del feedback que ens fan arribar i procurant que el nostre discurs sigui positiu, creï confiança, potenciï la nostra reputació digitali, al final, es (...)
Del dl. 24/02/20 al dc. 26/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 2 sessions
Sense places
Del dt. 24/03/20 al dj. 26/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 2 sessions
Obertura de la inscripció 17/03/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.
Horari: dt. 25/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dc. 04/03/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 26/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Apareix la teva web als cercadors? Estar ben posicionats en els cercadors és fonamental per donar a conèixer la teva empresa i per què els usuaris puguin trobar la teva web. Coneix les tècniques de posicionament natural o SEO per aparèixer en els primers resultats a Google
Horari: dc. 26/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places
Horari: dt. 24/03/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 17/03/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Coneix les millors apps per editar fotografies, vídeos, incloure textos a les imatges, etc per alimentar les teves xarxes amb contigut de qualitat des del mòbil.
Horari: dj. 27/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 20/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Com crear histories sobre Facebook, Twitter, Pinterest o Instagram. Les tècniques dstorytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-se, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors.
Horari: dj. 27/02/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 20/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquesta càpsula et convidarem a instalar un kit creatiu dins del teu cap. Posaràs a treballar el teu cervell perquè pugui generar de manera àgil i divertida-un munt d'idees innovadores pel teu projecte.
Horari: dl. 02/03/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 24/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
És la xarxa social amb més usuaris la més adequada per a mi? O haig d'apostar per una altra més petita però on crec que hi puc destacar més? On és el meu públic objectiu? A què m'obligarà obrir un perfil aquí o allà? Aquesta sessió ens oferirà eines i criteris per prendre aquestes decisions estratègiques per a qualsevol empresa o professional.
Horari: dl. 02/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 24/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
En aquesta càpsula aprendràs tot el que cal tenir en compte per promocionar un negoci a Internet. Dissenyaràs un full de ruta que et servirà com primera guia per focalitzar-te, concentrar esforços i evitar errors. A més, t'emportaràs una motxilla de coneixements, trucs i recursos que t'acompanyaran durant la teva marxa per l'entorn digital.
Horari: dt. 03/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 25/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.
Horari: dt. 03/03/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 25/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Horari: dt. 18/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Sense places.
Horari: dc. 04/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 26/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
La curació de continguts busca posar a l'abast del nostre públic informacions, tutorials, anàlisis, informes rellevants, etc., que sense la nostra ajuda no podrien localitzar. Posar en valor aquests continguts, gestionar-los adequadament i contextualitzar-los pot ajudar-nos a guanyar visibilitat i a millorar la nostra reputació. La càpsula ens ajudarà a destriar el gra de (...)
Horari: dv. 06/03/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 28/02/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Optimitzar la presència corporativa a Facebook exigeix un alt coneixement dels recursos d'aquesta xarxa social, la més utilitzada al món. Conèixer com funciona, quines particularitats presenta, quines serien les nostres obligacions i què hi podem fer per destacar hauria de ser punt central en qualsevol estratègia de màrqueting contemporània.
Horari: dl. 09/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 02/03/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Tota estratègia de màrqueting a la xarxa ha de venir acompanyada d'una anàlisi precisa de les audiències de la nostra web: qui ens visita, com ens troba, a quina pàgina aterra, quin recorregut hi fa, quanta estona hi passa, quin dispositiu hi fa servir... Google Analytics és una eina que ens ofereix una visió integral de totes les estadístiques que cal tenir en compte per (...)
Horari: dv. 13/03/20
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 06/03/2020 a les 08:30h.
Especialitzada
Presencial
Què cal fer per aprofitar Youtube com a eina de comunicació, vídeo màrqueting, creació de marca i relació amb la teva audiència? En aquesta formació aprendrem a generar continguts de valor i qualitat per a la nostra audiència. Promociona la teva marca a Youtube i capta clientela amb contingut més viral i atractiu.
Horari: dv. 13/03/20
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 06/03/2020 a les 08:30h.
S'estan mostrant 1 - 15 de 60 resultats.