1-15 de 27 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
 
Sabem que Facebook Live i Instagram Live són eines importants quan fem màrqueting. Però, tot s'hi val? No. Cal saber què hi podem retransmetre, quin tipus de continguts funcionen millor, com aconseguir que el públic participi en directe, com tenir més audiència, etc. En aquest curs et descobrirem trucs, eines i et donarem consells per tal que facis els millors vídeos en (...)
Horari: dl. 12/12/22
(15:00-19:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
 
Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.
Horari: dc. 14/12/22
(15:00-19:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
 
Reels és una nova funció que et permet crear vídeos, dinàmics, creatius i divertits. En aquesta càpsula veurem quins continguts publicar, com integrar-la en la teva estratègia. Veurem vídeos inspiradors i com l'estan fent servir algunes marques. Descobrirem totes les funcionalitats d'aquesta nova eina. Practicarem i editarem vídeos en directe. Si vols ser pionera a (...)
Horari: dj. 15/12/22
(10:00-14:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
 
Tenir les teves xarxes socials actualitzades amb continguts coherents amb la nostra marca i alineats amb els nostres objectius resulta casi impossible sense planificació. En aquest curs descobriràs els avantatges de treballar amb calendari i podràs fer-te un a mesura. Et donarem plantilles i apps per crear-lo i molts trucs per gestionar-lo de forma eficaç.
Horari: dv. 16/12/22
(15:00-19:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
 
Estem en un nou paradigma de la comunicació en el que l'entreteniment i el contingut en directe són els més ben valorats. Estem canviant les TV tradicionals per noves plataformes d'entreteniment. En aquest entorn Twitch s'ha convertit en l'eina preferida per veure directes i continguts en diferit, més fresc, espontànis que entretenen i diverteixen. Obrir un canal de (...)
Horari: dl. 19/12/22
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
 
En aquesta càpsula veurem com activar la funció "shoppable" a publicacions que permeten vendre en el nostre perfil d'Instagram i Facebook, i aprofitar els milions de connexions que hi ha cada dia a la xarxa per vendre els nostres productes.
Horari: dj. 27/10/22
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Sense places.
Horari: dt. 20/12/22
(09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 06/12/2022 a les 08:30h.
Especialitzada
 
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat (...)
Horari: dv. 13/01/23
(10:00-14:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 30/12/2022 a les 08:30h.
Especialitzada
 
A les Stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos amb (...)
Horari: dl. 16/01/23
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 02/01/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
Les persones adultes poques vegades ens permeten jugar. Quan ens donen permís ens hi enganxem i ens fidelitzem a aquella marca que ens ha donat espai per jugar. Això és la gamificació, una eina molt potent per fidelitzar el nostre públic. Com podem gamificar a les xarxes socials? En aquest curs aprendràs com pots convertir, de manera molt fàcil, les teves publicacions a (...)
Horari: dj. 26/01/23
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 12/01/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
LinkedIn és la principal xarxa professional a nivell mundial on fer negoci (social selling), networking, captar talent, trobar feina, treballar la marca personal, estar al dia del teu sector... Durant 3 sessions presencials de 4h molt pràctiques, veurem com tenir un perfil que generi confiança i professionalitat i com utilitzar totes les opcions de LinkedIn pels nostres (...)
Del dc. 01/02/23 al dl. 06/02/23
(16:00-20:00h)
Durada: 3 sessions
Obertura de la inscripció 18/01/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.
Horari: dc. 01/02/23
(10:00-14:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 18/01/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
Vols aprendre a crear memes i imatges animades per seduir la teva audiència? Els mems i les imatges animades són un recurs molt popular avui en dia per a comunicar-se a Internet. Són un contingut nadiu de les xarxes socials i són molt virals, i les marques ja han vist el seu potencial i intenten fer-los servir per arribar al seu públic. Aquests continguts permeten (...)
Horari: dv. 17/02/23
(10:00-13:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 03/02/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
El treball corporatiu a xarxes implica també l'anàlisi de les audiències. Veure quines publicacions han tingut millor acollida, saber fins a on han arribat i en quant de temps ens dona més eines per reconduir-hi els nostres continguts, optimitzant temps i recursos.
Horari: dj. 23/02/23
(16:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 09/02/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
Creator Studio és el nou entorn de publicació de Facebook que permet la integració amb Ins-tagram. Disponible per a totes les pàgines de Facebook, Creator Studio ofereix, en un sol lloc, tot el que ens cal per gestionar la nostra feina a aquesta xarxa social: publicació directa o pro-gramada de posts amb imatges, vídeo, enquestes... També s'hi poden elaborar històries, (...)
Horari: dj. 02/03/23
(16:00-19:00h)
Durada: 1 sessió
Obertura de la inscripció 16/02/2023 a les 08:30h.
Especialitzada
 
A les stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos amb (...)
Del dl. 12/12/22 al dt. 13/12/22
(15:00-17:00h)
Durada: 2 sessions
S'estan mostrant 1 - 15 de 27 resultats.