Especialitzada
 

Per que això no funciona? Afronta i soluciona problemes del teu pla de màrqueting digital - Aula virtual

Aquest és un curs/workshop, 30% teòric i 70% pràctica. La part conceptual tractarà d'estructurar el pla de màrqueting digital en 12 passos i resoldre cada un d'ells de forma progressiva. Sense ser consultoria, és una sessió ideal per ajustar accions.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 


- Entendre la importància dels conceptes d'estratègica i tàctica
- Comprendre la relació entre objectius i accions
- Saber gestionar recursos
- Mesurar i actuar per quadres de comandament


TEMARI

** Cada apartat del temari té un exercici pràctic final.

1. Meta de Pla de negoci
2. Contrast amb recursos
3. Meta de Pla de màrqueting
4. Contrast amb Meta de Pla de negocis
5. Contrast amb demanda, target i competència
6. Meta de pla de màrqueting digital
7. Contrast amb l'objectiu del pla de màrqueting
8. Buyer Persona
9. DAFO amb contrast
10. DAFO Creuat i apostes estratègiques
11. Interpretació d'objectius estratègics
12. Definició de KPI, quotes i semàfors
13. Protocols de gestió, estil i crisi
14. Estratègia de continguts
15. Calendari d'accions
16. Quadre de comandament
17. Eines
18. Pràctica final


RECOMANACIÓ

Es recomana haver assistit a les sessions de Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa, tenir algun coneixement de màrqueting o planificació i tenir un projecte real per mesurar mètriques vàlides. També és recomanable haver fet la càpsula de KPI vàlides per al teu pla de Màrqueting Digital.

Edicions

Edició 1

dv. 27/11/20 (17:00-19:00h)

dl. 30/11/20 (17:00-19:00h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 20/11/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>>Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dv. 27/11/20 (17:00-19:00h)
dl. 30/11/20 (17:00-19:00h)
Durada: 2 sessions

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 20/11/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.22

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
9.44

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Per que això no funciona? Afronta i soluciona problemes del teu pla de màrqueting digital - Aula virtual: Edició 1

dv. 27/11/20 17:00-19:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

dl. 30/11/20 17:00-19:00h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció