Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
La gastronomia és la reina d'Instagram, la temàtica més compartida a la xarxa. Descobreix les claus per implementar una bona estratègia comunicativa i atraure nous clients.
Menjar i beure vi ja no són només una experiència personal, s'han convertit en un acte social que es comparteix a diari a la xarxa. Conèixer bé la comunitat d'Instagram i planificar una bona estratègia comunicativa, ens ajudarà a créixer, a aconseguir seguidors de qualitat i a contactar amb possibles clients.
TEMARI
La importància del perfil, la teva carta de presentació.
Com destacar entre milions de fotos de plats que es comparteixen cada dia.
Com aconseguir que foodies i winelovers em segueixin i parlin de mi.
Estratègia de hashtags i etiquetes pel sector. Quins hashtags funcionen i quins no.
Què puc fer perquè el meu mur sigui devorat pels Instagramers.
Com aprofitar les stories per fidelitzar clients.
Com son les fotos gastronòmiques que agraden més.
Més enllà dels likes i atraure foodies i winelovers al meu establishment.
Exemples d'èxit inspiradors, foodies, winelovers i restaurants que triomfen a la xarxa.
Del dl. 01/02/21 al dg. 28/02/21
Del dl. 01/03/21 al dc. 31/03/21
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia del mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.