Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives

Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives
Google Ads és el mètode de Google per insertar publicitat patrocinada en aquest cercador. És un sistema on qui s'anuncia fa les gestions directament: aprèn amb aquest curs el funcionament i els conceptes clau per no malgastar els clics i treure el màxim profit del teu pressupost.
Objectius específics | Temari
Descobreix les configuracions fonamentals de Google Ads, treballa tècniques d'optimització de campanyes i aprèn algunes funcions avançades per aprofitar tot el que aquesta eina de Google pot fer per tu.
TEMARI
Introducció i primeres passes a Google Ads
El model de Google Ads
On apareixen els anuncis?
Com obrir un compte de Google Ads
Estructura d'un compte de Google Ads
Enllaçar Google Ads amb Google Analytics
Nivell de qualitat
Administració de campanyes de cerca
Tipus de campanyes a Google Ads. Les campanyes de cerca
Estructura d'una campanya
Tipus de segmentació: ubicacions, idioma, horari i dispositiu
Estratègies d'oferta: com escollir-les
Pressupostos a Google Ads: quant hem d'invertir?
Els anuncis a Google Ads
Extensions d'anunci
Planificador de paraules clau
Concordances de les paraules clau
Optimització, mesurament i conversions
Què vol dir optimitzar?
El llistat de termes de cerca i les paraules negatives
Mètriques importants: CTR, impressions de cerca i conversions
Informes de rendiment a Google Ads
Les conversions: què són?
Com configurar el codi de seguiment
Altres consells i funcions avançades
Polítiques i recomanacions de Google Ads
Remàrqueting: què és i quan s'utilitza
Campanyes smart bidding: què són
Scripts
MCC: què és, com es crea i per a què serveix
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Persona formadora
BARCELONA ACTIVA
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
- Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
- Crea el teu portafolis digital
- Crea i gestiona el teu butlletí digital
- Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla
- Masterclass: Com es crea una newsletter d'èxit?
- Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.