Especialitzada
 

10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa - Aula virtual

La feina d'un gestor corporatiu de xarxes socials és cada vegada més important a les empreses. Però quina és la millor estratègia per tenir-hi èxit? Què hem de tenir en compte? Què necessitarem per mantenir les diferents xarxes? I com mesurarem si les nostres publicacions han reeixit? En aquesta sessió oferirem eines per resoldre aquestes qüestions

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

- Oferir una visió detallada de les tasques diàries d'un gestor de xarxes socials
- Aprendre com una adequada gestió de les xarxes socials pot beneficiar la nostra empresa
Conèixer com integrar el Community Manager dins de l'estructura corporativa
- Veure eines que poden ajudar el Community Manager dins de la gestió general de xarxes
- Repassar consells d'estratègia, publicació de continguts i mesura d'audiències en l'àmbit de les principals xarxes socials

TEMARI

1. Estratègia
- Perquè apostar per les xarxes socials?
- Cal un Community Manager? Integració en l'estructura
- Definim objectius
- Planificació i calendari

2. Recomanacions pràctiques
- Creació de continguts adequats a cada xarxa
- Eines útils
- Errades més habituals
- Situacions de crisi

3. Mesura de resultats
- Estadístiques i informes 

Edicions

Edició 1

dl. 21/06/21 (15:30-17:30h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 14/06/2021 a les 08:30h.

Informació general


>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dl. 21/06/21 (15:30-17:30h)
Durada: 1 sessió

Aula virtual
Obertura de la inscripció 14/06/2021 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.47

Formació impartida per

JAUME

PLA AUBIA

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa - Aula virtual: Edició 1

dl. 21/06/21 15:30-17:30h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció