Administració electrònica: què et cal per fer tràmits sense moure't de casa - Aula Virtual
Administració electrònica: què et cal per fer tràmits sense moure't de casa - Aula Virtual
Evites fer gestions en línia amb l'Administració perquè no saps com fer-ho o perquè no et refies de la seguretat que et pugui oferir la xarxa? Aprèn el que necessites per identificar-te i fer les gestions de forma segura.
Objectius específics | Temari
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius i temari
La rapidesa, facilitat i comoditat que proporciona la xarxa per a la realització de determinats tràmits i gestions fa que cada vegada estigui més present a la nostra vida quotidiana. Vols aprendre a fer tràmits amb l'Administració Pública i altres organismes sense perdre de vista la seguretat?
Objectius generals
- Conèixer les opcions per realitzar tràmits i gestions en línia amb l'Administració, tot integrant el concepte d'identitat digital i seguretat relacionats per fer-ho de manera fiable.
Objectius específics
- Conèixer les gestions que es poden realitzar en línia i els requisits per fer-ho
- Diferenciar tipus d'identificacions electròniques
- Proporcionar coneixements i recomanacions sobre seguretat a l'hora de fer tràmits en línia.
Temari
- Administració electrònica. Definició i característiques
- Tipus de gestions que podem fer amb l'Administració Pública: consultes i tràmits
- Sistemes d'identificació (certificats digitals; dnie, idcat, cl@ve, ...)
- Principals gestions i tràmits d'interès
- Identificació digital al mòbil, mobile ID
- La carpeta del ciutadà
- Recomanacions per fer transaccions electròniques segures
Edicions
dj. 14/11/24 (12:30-14:00h)
Aula virtual
dc. 27/11/24 (16:00-17:30h)
Aula virtual
dv. 13/12/24 (10:00-11:30h)
Aula virtual
Informació general
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
AV315_AdministracioelectronicaQueetcalferperfertramitssensemouretdecasa.pdf
Valoració del curs
Formació impartida per
FERNÁNDEZ OTERO
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.