Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Les xarxes socials o els buscadors no mostren un contingut o un altre perquè sí. La visibilitat respon a una lògica molt concreta i on entren centenars de factors. Com a resultat, unes publicacions arriben a més usuaris de forma directa o com a suggeriment, mentre que altres queden en un cercle reduït que és difícil trencar. Entendre aquest funcionament, regit pels algorismes de cada aplicació, és fonamental per tal d'augmentar l'impacte de qualsevol presència corporativa a internet en general i a les xarxes socials en particular. La càpsula exposarà les principals regles de funcionament de les xarxes principals, n'explicarà els objectius, riscos i oportunitats de cadascuna i oferirà claus per publicar-hi a favor seu.
- Entendre les particularitats dels algorismes com a factors que defineixen la visibilitat digital del nostre negoci o activitat.
- Aprendre recursos per augmentar la notorietat corporativa a xarxes.
- Veure les conseqüències de certs algorismes sobre les publicacions a les principals xarxes socials.
TEMARI
1.- Què són els algorismes?
a. És intel·ligència artificial?
b. Aplicacions quotidianes fora d'Internet.
c. Un algorisme és neutral?
d. Oportunitats i perills dels algorismes: privacitat, foment del soroll comunicatiu...
2.- Algorismes a internet.
a. Fonaments i objectius de la seva actuació.
b. Els algorismes als buscadors i a les principals xarxes socials.
- Google.
- Facebook
- Twitter.
- Instagram.
- Altres: Spotify, YouTube... i Netflix.
c. Publicacions i estratègies més adequades a cada xarxa per guanyar-hi visibilitat.
- Freqüència, interès, comunitat, multimèdia.
- Formats.
- Estratègies de contingut: penalitzacions i premis.
dl. 18/07/22 (15:30-18:30h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
dc. 21/09/22 (09:30-12:30h)
AC_Cibernàrium Nou Barris
Carrer Marie Curie, 8 - 14,
BARCELONA
> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.