Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.
- Avançarem sobre la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook cap a on puguem entendre de quina manera, la conversa social ens dóna un espai per interactuar i promocionar la nostra marca, serveis i productes.
TEMARI
1. Màrqueting a Facebook: el més rellevant
- Posicionament obert de Google
- Casos i comentaris. Crisi de Reputació
- Facebook i les opcions per compartir. Nou timeline. On i què exposem
- Facebook com a filtre social. Facebook fora de Facebook: connect
2. Facebook Advertising
- Anuncis? Facebook per a Empreses
- Polítiques d'anuncis a Facebook: què pot fer-nos equivocar. Quin contingut es comparteix a Facebook i no funciona?
- Complementant campanyes de Facebook amb altres campanyes. Cas d'integració
- Mètriques dels anuncis: Analitzant el rendiment
- Quant val el teu amor? Anàlisi del ROI. Valor de la interacció per persona. Mesurant l'impacte
- Glossari de l'administrador d'anuncis i? l'informe complet de Facebook. Pautant
3. Estratègia a Facebook
- Dissenyant estratègies de comunitat efectives
- On veus el funnel? Dissenyant estratègies de publicitat i promoció temporals
- Fugint de la parròquia de 10 milions d'habitants. Si hi ha problemes, agrupa'ls!
- Mètriques de l'estratègia de màrqueting a Facebook. Personalització i creació d'aplicacions per a fan pages: jocs, e-commerce, etc.
- Lubricants vs. Captació
Pràctiques:
Pràctica 1. Contingut mobilitzador a la teva pàgina
Pràctica 2. Pautant anuncis.
dl. 29/08/22 (15:30-19:30h)
AC_Cibernàrium Nou Barris
Carrer Marie Curie, 8 - 14,
BARCELONA
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de recepció abans d'accedir a l'aula.