Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
A les Stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos amb aquest nou llenguatge és una avantatge competitiva que ens aproparà a un públic més fidel.
RECOMANACIÓ: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre Instagram i portar el mòbil ben carregat de bateria.
- Crear una estratègia comunicativa per les stories.
- Com utilitzar les stories per fidelitzar i crear comunitat
- Com arribar a nous clients amb les stories.
- Com tenir contingut actualitzat a diari amb les stories.
TEMARI
1.- Introducció: A quines xarxes podem crear stories.
2.- Com són els continguts que agraden més
3.- Quins continguts publicar per a la meva marca
4.- Com utilitzar les stories per aconseguir més visibilitat a les xarxes.
5.- Com aportar valor diferencial amb les stories.
6.- Veurem exemples inspiradors.
7.- Farem una estratègia per a la nostra marca.
8.- Com mesurar els impactes de les notres stories.
9.- Veurem trucs i consells per crear continguts atractius.
10.- Practicarem amb l'eina
dl. 12/09/22 (15:00-19:00h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de recepció abans d'accedir a l'aula.