Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
En qualsevol procés empresarial el creixement pot ser dins el mercat interior o exterior, però és clau analitzar-lo i veure si hi ha potencial de creixement, així com qui són els principals competidors. Actualment Internet ens ofereix eines per fer aquesta investigació. En aquesta sessió coneixerem quines són les millors eines per l'anàlisi de mercats i sector, dades de importacions i exportacions per producte i per l'estudi dels competidors a través dels mercats digitals i directoris empresarials.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Adquirir eines i capacitats per poder millorar les investigacions de mercats nacionals i internacionals, per tal de poder fer créixer el seu negoci.
- Adquirir eines online per poder analitzar els competidors
TEMARI
1. Definició d'objectius en la investigació de mercats.
2. Fons d'informació fiables i actualitzades disponibles a Internet amb informació sobre mercats i les seves estadístiques.
3. Fons d'informació sobre importacions/exportacions, tarifes arancelaries i requisits a la importació/exportació.
4. Els mercats digitals com a eina d'investigació per sectors i de la nostra competència.
5. Mètriques clau per l'anàlisi de competidors
6. Definició de conclusions i accions en base a la informació recopilada.
dt. 13/09/22 (15:00-18:00h)
Aula virtual
>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.