Especialitzada
 

Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa

Defineix l'estratègia en xarxes socials, crea un pla tàctic i coneix com gestionar de manera efectiva els recursos digitals.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Les persones assistents han de tenir coneixements de la web social i tenir comptes en algunes d'aquestes xarxes socials (Youtube, Gmail, Twitter).



- Aprendrem a investigar i auditar recursos digitals, a identificar metes, objectius i recursos, a establir protocols digitals i crear un pla estratègic de màrqueting digital.



TEMARI


1. Auditoria i Estratègia del pla de màrqueting digital
- Auditoria de recursos digitals
- PESTEL, investigació de la competència digital
- Segmentació de públics i descobriment d'influencers
- Definició de meta
- DAFO i resolució estratègica
- Objectius

2. Tàctica, calendari, pressupost i quadre de comandament
- Objectius: mètriques i KPI
- Objectius quantificats
- Gestió de continguts: estratègia, protocols, posicionament, redacció
- Pla de accions per objectius
- Eines de creació de continguts (vídeo, imatge, AV)
- Calendari de recursos i pla d'accions
- Quadre de comandament
- Eines de monitorització (gratuïtes i de pagament)
- Plataformes gratuïtes i de pagament d'interprofessionals digitals

Edicions

Edició 1

dl. 20/02/23 (15:30-19:30h)

dt. 21/02/23 (15:30-19:30h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Places disponibles: 16. Inscriure'm
Edició 2

dl. 20/03/23 (17:00-19:00h)

dt. 21/03/23 (17:00-19:00h)

dc. 22/03/23 (17:00-19:00h)

dj. 23/03/23 (17:00-19:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 18/02/2023 a les 08:30h.

Informació general

IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dl. 20/02/23 (15:30-19:30h)
Modalitat: Sessió presencial
dt. 21/02/23 (15:30-19:30h)
Modalitat: Sessió presencial
Durada: 2 sessions

Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa: Edició 1

Sessió presencial

dl. 20/02/23 15:30-19:30h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Sessió presencial

dt. 21/02/23 15:30-19:30h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa: Edició 2

dl. 20/03/23 17:00-19:00h

Aula virtual

dt. 21/03/23 17:00-19:00h

Aula virtual

dc. 22/03/23 17:00-19:00h

Aula virtual

dj. 23/03/23 17:00-19:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció