Especialitzada
 

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories

Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.

Objectius específics | Temari

REQUERIMENT: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre el funcionament de l'Instagram.


- Aprendre a rendibilitzar econòmicament la meva presència a Instagram.
- Conèixer els diferents formats de publicitat a Instagram.
- Saber com crear un anunci per a cadascuna de les plataformes.
- Saber com avaluar la meva inversió en publicitat.


TEMARI

1. Definir els objectius de la nostra publicitat.
2. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.
3. Com és l'estructura d'un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.
4. Com fer un anunci pas a pas des d'Instagram.
Introducció al gestor d'anuncis de Facebook.
5. Eines de suport per fer continguts atractius pels nostres anuncis.
6. Anuncis que funcionen.
7. Què evitar en publicitat.
8. Estadístiques i mètriques per avaluar la nostra inversió. 

Edicions

Edició 1

dc. 29/03/23 (16:00-20:00h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Places disponibles: 6. Inscriure'm
Edició 2

dc. 31/05/23 (16:00-20:00h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Obertura de la inscripció 01/05/2023 a les 08:30h.
Edició 3

dt. 27/06/23 (16:00-18:00h)

Aula virtual

Obertura de la inscripció 28/05/2023 a les 08:30h.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dc. 29/03/23 (16:00-20:00h)
Modalitat: Sessió presencial
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.71

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
10

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories: Edició 1

Sessió presencial

dc. 29/03/23 16:00-20:00h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories: Edició 2

Sessió presencial

dc. 31/05/23 16:00-20:00h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories: Edició 3

dt. 27/06/23 16:00-18:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció