Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Les vostres preferències de consentiment
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.
- Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular
- Descobrir diferents tipologies de campanyes
- Aprendre a conceptualitzar una campanya
- Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.
TEMARI
1.- Introducció:
- Diferència entre campanya específica i activitat regular.
- Recorregut per exemples de campanyes específques
2.- Planificació de la campanya:
- Objectius, fases, calendari
- Conceptualització de la campanya
- Elements bàsics per la campanya (adequació del web, Landing Page específica, continguts per xarxes...)
- Aspectes a tenir en compte: com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.
3.- Implementació de la campanya.
4.- Avaluació de la campanya.
dt. 30/05/23 (16:00-20:00h)
dc. 31/05/23 (16:00-20:00h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
dj. 22/06/23 (10:00-14:00h)
dv. 23/06/23 (10:00-14:00h)
AC_Cibernàrium Nou Barris
Carrer Marie Curie, 8 - 14,
BARCELONA
dt. 18/07/23 (16:00-20:00h)
dc. 19/07/23 (16:00-20:00h)
AC_Cibernàrium Nou Barris
Carrer Marie Curie, 8 - 14,
BARCELONA
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.