Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Les vostres preferències de consentiment
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
A les stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos amb aquest nou llenguatge és una avantatge competitiva que ens aproparà a un públic més fidel.
RECOMANACIÓ: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre Instagram i portar el mòbil ben carregat de bateria.
- Crear una estratègia comunicativa per a les stories
- Com utilitzar les stories per fidelitzar i crear comunitat
- Com arribar a nous clients amb les stories.
- Com tenir contingut actualitzat diàriament amb les stories.
TEMARI
1.- Introducció: A quines xarxes podem crear stories.
2.- Com són els continguts que agraden més
3.- Quins continguts publicar per a la meva marca
4.- Com utilitzar les stories per aconseguir més visibilitat a les xarxes.
5.- Com aportar valor diferencial amb les stories.
6.- Veurem exemples inspiradors.
7.- Farem una estratègia per a la nostra marca.
8.- Com mesurar els impactes de les notres stories.
9.- Veurem trucs i consells per crear continguts atractius.
10.- Practicarem amb l'eina
dc. 27/09/23 (10:00-12:00h)
dv. 29/09/23 (10:00-12:00h)
Aula virtual
dl. 16/10/23 (16:00-20:00h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
dc. 22/11/23 (10:00-12:00h)
dj. 23/11/23 (10:00-12:00h)
Aula virtual
dl. 18/12/23 (16:00-18:00h)
dt. 19/12/23 (16:00-18:00h)
Aula virtual
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.