Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Tècniques i trucs per comunicar eficaçment a Instagram, Facebook i Twitter

A xarxes socials no n'hi ha prou amb tenir-hi presència. Hi hem de publicar continguts adequats a cada xarxa i, a més, que tinguin valor afegit per als usuaris. Hem de fer-ho periòdicament, tenint cura immediatament del feedback que ens fan arribar els seguidors i procurant que el nostre discurs sigui positiu, creï confiança, potenciï la nostra reputació digital, redirigeixi usuaris cap al nostre web i, al final, es converteixi en vendes.

Objectius específics | Temari



Entendre la importància de la creació de continguts a xarxes socials

Analitzar les particularitats dels formats de continguts de les xarxes més utilitzades.

Prendre consciència dels algorismes que fa servir cada xarxa per destacar-hi continguts.

Veure recursos que es poden utilitzar per als continguts a xarxes

Aprendre com planificar continguts i analitzar-los a posteriori.



TEMARI


1. La importància dels continguts a xarxes. Principis bàsics

- La influència en la reputació i en el SEO

- Particularitats de cada xarxa. Algorismes per destacar continguts

- Formats principals. Continguts més adequats i adaptació.

- Freqüència de publicació. Calendarització i recursos

- Errades habituals


2. Creació dels continguts

- Eines útils

- Exercici pràctic de publicació a diverses xarxes


3. I a posteriori?

- Feedback . Audiències


Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:

Twitter com a eina de màrqueting i negoci

Facebook com a eina de màrqueting i negoci


Edicions

Edició 1

dl. 16/09/24 (10:00-12:00h)

dt. 17/09/24 (10:00-12:00h)

dc. 18/09/24 (10:00-12:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 01/09/2024 a les 08:30h.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dl. 16/09/24 (10:00-12:00h)
Modalitat: Aula virtual
dt. 17/09/24 (10:00-12:00h)
Modalitat: Aula virtual
dc. 18/09/24 (10:00-12:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 3 sessions
Aula virtual
Obertura de la inscripció 01/09/2024 a les 08:30h.
Durada: 3 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
83.0

Formació impartida per

JAUME

PLA I AUBIA

Mitjana
89.0
JAUME

PLA I AUBIA

Mitjana
8.0
JAUME

PLA I AUBIA

Mitjana
96.0

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Tècniques i trucs per comunicar eficaçment a Instagram, Facebook i Twitter: Edició 1

dl. 16/09/24 10:00-12:00h

Aula virtual

dt. 17/09/24 10:00-12:00h

Aula virtual

dc. 18/09/24 10:00-12:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció