Aprèn a utilitzar Mailchimp
Aprèn a utilitzar Mailchimp
Vols aprendre a fer servir Mailchimp, l'eina gratuïta i més popular per crear campanyes d'email màrqueting? En aquest taller aprendràs a gestionar la teva base de dades de subscripcions, segmentar els teus enviaments, crear un formulari de subscripció (RGPD) i personalitzar totes les teves comunicacions amb Mailchimp. Aprofita l'email màrqueting per a promocionar els seus productes o serveis.
Sessió presencial
divendres 19 d’abril · 10:00h - 13:00h
Sessió presencial
divendres 26 d’abril · 10:00h - 13:00h
Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA
Idioma d'impartició: Català
Pujar les nostres subscripcions a Mailchimp.
Aprendre a crear una campanya d'email màrqueting i fer un enviament.
Segmentar subscripcions.
Maquetar un butlletí digital amb Mailchimp i generar les plantilles.
Aprendre a crear un formulari de subscripció amb Mailchimp.
Comprendre la importància de seguir la normativa europea de protecció de dades (RGPD) a l'àmbit de l'email màrqueting i saber aplicar-la a Mailchimp.
Aprendre a personalitzar les comunicacions automàtiques amb les persones subscriptores.
Conèixer quines són les mètriques rellevants en l'àmbit de l'email màrqueting
TEMARI
Sessió 1
1.- Exemples de butlletins digitals.
2.- Crea la teva base de dades de subscripcions a Mailchimp.
3.- Com dissenyar el teu butlletí digital.
4.- Trucs i consells per dissenyar el teu butlletí digital.
5.- Com crear una campanya de correu electrònic màrqueting a Mailchimp i realitzar un enviament.
6.- Com segmentar els enviaments perquè únicament els rebin aquelles persones que ens interessin.
Sessió 2
7.- Crea el teu formulari de subscripció a Mailchimp.
8.- La importància de seguir la normativa europea de protecció de dades RGPD i com aplicar-la a Mailchimp.
9.- On buscar inspiració o plantilles.
10.- Genera les teves pròpies plantilles.
11.- Com crear una landing page per aconseguir subscripcions.
12.- Aprèn a personalitzar les comunicacions automàtiques amb les persones subscriptores.
13.- Quines són les mètriques a vigilar?
14.- Recomanacions per esquivar l'anti spam.
Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:
Màrqueting de continguts: dialoga amb els teus clients oferint-los materials útils
Edició 1
Aula virtual
dilluns 6 de maig · 16:00h - 19:00h
Aula virtual
dimarts 7 de maig · 16:00h - 19:00h
Idioma d'impartició: Català
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Tipus de sessió: Multisessió
Durada: 6 hores