Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Algorismes. Entén les xarxes socials i aconsegueix-hi visibilitat

Les xarxes socials o els buscadors no mostren un contingut o un altre perquè sí. La visibilitat respon a una lògica molt concreta i on entren centenars de factors. Com a resultat, unes publicacions arriben a més usuaris de forma directa o com a suggeriment, mentre que altres queden en un cercle reduït que és difícil trencar. Entendre aquest funcionament, regit pels algorismes de cada aplicació, és fonamental per tal d'augmentar l'impacte de qualsevol presència corporativa a internet en general i a les xarxes socials

Objectius específics | Temari


Entendre les particularitats dels algorismes com a factors que defineixen la visibilitat digital del nostre negoci o activitat.

Aprendre recursos per augmentar la notorietat corporativa a xarxes.

Veure les conseqüències de certs algorismes sobre les publicacions a les principals xarxes socials.



TEMARI


1.- Què són els algorismes?

a. És intel·ligència artificial?
b. Aplicacions quotidianes fora d'Internet.
c. Un algorisme és neutral?
d. Oportunitats i perills dels algorismes: privacitat, foment del soroll comunicatiu...


2.- Algorismes a internet.

a. Fonaments i objectius de la seva actuació.

b. Els algorismes als buscadors i a les principals xarxes socials.

- Google.
- Facebook
- Twitter.
- Instagram.
- Altres: Spotify, YouTube... i Netflix.

c. Publicacions i estratègies més adequades a cada xarxa per guanyar-hi visibilitat.

- Freqüència, interès, comunitat, multimèdia.
- Formats.
- Estratègies de contingut: penalitzacions i premis.




Edicions

Edició 1

dl. 15/07/24 (11:00-13:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Places disponibles Inscriure'm

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dl. 15/07/24 (11:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 1 sessió
Aula virtual
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.04

Formació impartida per

JAUME

PLA I AUBIA

Mitjana
8.48
  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Algorismes. Entén les xarxes socials i aconsegueix-hi visibilitat: Edició 1

dl. 15/07/24 11:00-13:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció