Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet

Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats per a poder ser personals i compartibles.

Objectius específics | Temari

Aprendre a gestionar i crear l'estratègia de màrqueting i publicitat per crear un bon missatge i arribar als clients.

TEMARI

La publicitat digital

       Formats publicitaris digitals

       La planificació de campanyes

       Impressions i CTR

La compra de publicitat

       Les tarifes

       Cookies publicitàries

       Opcions de segmentació de campanyes

Edicions

Edició 1

Del dt. 01/10/24 al dj. 31/10/24

Idioma: Català
Inscripció tancada.
Edició 2

Del dv. 01/11/24 al ds. 30/11/24

Idioma: Català
Inscripció tancada.
Edició 3

Del dg. 01/12/24 al dt. 31/12/24

Idioma: Català
Places disponibles Inscriure'm

Informació general

Inscripció
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes.
>> És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Una vegada inscrit/a trobaràs el curs al teu Espai personal --> Activitats --> Activitats en curs (barcelonactiva.cat)
>> Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Aquest curs online és d'autoformació.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.

Certificat
>> Obtindràs un certificat de realització en completar tots els mòduls i superar les activitats / test, de la formació abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Estatus realització del curs. Dintre del mateix curs trobaràs el Punt de menú Resultats, trobaràs l'opció Exportar (part superior dreta). Al cliclar s'obrirà un document que mostra un informe amb l'estatus de cada lliçó. Si hi ha alguna lliçó que no està aprovada, cal revisar de nou els continguts ja que resta alguna part sense visualitzar / realitzar.
>> Una vegada finalitzis la formació a partir de les 24 - 48h pots descarregar el certificat al teu Espai personal --> Activitats --> Activitats realitzades (barcelonactiva.cat)

Recomanacions
>> Es recomana realitzar la formació des d'un ordinador i no des de mòbils o tauletes.
>> Els navegadors més utilitzats són: Google Chrome, Safari (per Sistemes Operatius iOS), Microsoft Edge (per Sistemes Operatius Windows) i Mozilla Firefox.

Inici: dt. 01/10/24
Durada: 2 hores
Inscripció tancada.
Inici: dv. 01/11/24
Durada: 2 hores
Inscripció tancada.
Inici: dg. 01/12/24
Durada: 2 hores
Durada: 2 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.7

Formació impartida per

MAGALI

BENÍTEZ CALVELL

Mitjana
8.7

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet: Edició 1

Sessió online

dt. 01/10/24 al dj. 31/10/24

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet: Edició 2

Sessió online

dv. 01/11/24 al ds. 30/11/24

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet: Edició 3

Sessió online

dg. 01/12/24 al dt. 31/12/24

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció