Millora la teva eficiència comercial utilitzant un CRM en programari lliure

Descripció

Els sistemes de gestió de la relació amb els clients (CRM) permeten crear fidelització, ampliar la base de negoci, i són asequibles per a les petites empreses.

Objectius específics

La utilització dels sistemes d'informació per millorar la gestió de l'empresa ha arribat als darrers anys a la gestió comercial amb les tecnologies CRM (Customer Relationship Management, o gestió de les relacions amb clients).

Les grans empreses estan utilitzant els CRM des de fa ja bastant anys, però fins fa molt poc temps aquestes tecnologies no han estat a l'abast de les petites i mitjanes empreses, gràcies a l'aparició de productes més simples d'implantar, en molt casos, basats en software lliure.

La utilització dels CRM per a la gestió dels clients permet automatitzar moltes tasques repetitives del procés de vendes (elaboració de pressupostos, per exemple), però sobretot ens ajuda a sistematitzar les relacions amb els nostres clients actuals o potencials.

Un sistema de CRM ens permet tenir disponible tota la informació sobre un client en el moment de relacionar-nos amb ell. Així, per exemple, podem tenir disponible directament informació sobre les darreres vendes, pressupostos acceptats o rebutjats i incidències en les entregues dels béns o serveis, a més a més, de tota la informació de la que disposem sobre l'organització del client.


TEMARI

1. Què és un CRM?
Definició
Per a què serveix
Tecnologies que el suporten

2. Mòduls principals d'un CRM
La base de dades de clients
La gestió d'usuaris
La gestió d'agenda, trucades i visites
La gestió de campanyes comercials
La gestió de pressupostos i vendes

3. La relació amb els clients amb el suport del CRM
Dades rellevants dels clients
Productes i serveis
Flux comercial d'una venda
Històrics de les relacions
Seguiment dels projectes
Seguiment de campanyes
Consolidació i previsions de vendes

4. Implantació del CRM a l'empresa
Aspectes tecnològics
Aspectes organitzatius
Aplicació de CRM o servei de CRM?

Pràctica
Durant les sessions es treballarà amb l'eina de CRM en software lliure Vtiger:
Pràctica 1/ Altes de clients i productes. Recerca de dades.
Pràctica 2/ Creació d'una oferta i seguiment del flux comercial de la mateixa.
Pràctica 3/ Creació d'informes d'històrics i previsions de vendes

Edició 1

Sessió presencial

dt. 25/09/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

dj. 27/09/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Places disponibles: 12. Inscriure'm

Edició 2

Sessió presencial

dl. 22/10/18 09:30-12:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

dc. 24/10/18 09:30-12:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Obertura de la inscripció 15/10/2018 a les 08:30h.

Edició 3

Sessió presencial

dj. 20/12/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

dv. 21/12/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Obertura de la inscripció 13/12/2018 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Contingut relacionat de la Mediateca de Barcelona Activa

Millora la teva eficiència comercial utilitzant un CRM

Formació tecnològica per àrees temàtiques

Internet i empresa

Propera edició

dt. 25/09/18 16:00-19:00h

dj. 27/09/18 16:00-19:00h

MediaTic - C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta Inscriure'm

Veure més edicions

Valoració del curs

Mitjana
7.58

Formació impartida per

RAMON

SOLÉ ROMERO

Mitjana
8.6

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Millora la teva eficiència comercial utilitzant un CRM en programari lliure: Edició 1

Sessió presencial

dt. 25/09/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

dj. 27/09/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Millora la teva eficiència comercial utilitzant un CRM en programari lliure: Edició 2

Sessió presencial

dl. 22/10/18 09:30-12:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

dc. 24/10/18 09:30-12:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Millora la teva eficiència comercial utilitzant un CRM en programari lliure: Edició 3

Sessió presencial

dj. 20/12/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

dv. 21/12/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció