Com fer una campanya de Twitter Ads efectiva i rendible (NOVA!)

Descripció

Twitter és la xarxa social de "microblogging" en línia que permet a l'usuariat enviar i llegir missatges curts de 140 caràcters. Les persones connecten i interactuen amb el que els hi apassiona, amb ànim de descobrir i compartir opinions per assabentar-se del que està passant al món. Està present a 20 països, i compte amb més de 300 milions d'usuaris. A través de estratègies de Marketing efectives i la seva plataforma de publicitat "Twitter Ads" d'autogestió, permet arribar a un públic objectius òptim per una millora del engagement i reconeixement de la marca així com connectar amb els seus clients actuals i potencials.

Objectius específics

Aprendre las possibilitats que ofereix la xarxa social Twitter, i la seva plataforma de Publicitat, (Twitter Ads), des de una perspectiva de negoci, per tal d'aconseguir els objectius empresarials.


TEMARI

1. Audiència Twitter

2. Pla de de màrqueting

    2.1. Establir els objectius

    2.2. KPIs

    2.3. Identificar el públic objectiu

    2.4. Tàctica

3. Formats i Campanyes Publicitàries (Twitter Ads)

    3.1. Formats publicitaris

    3.2. Registre plataforma

    3.3. Creació de Campanyes

    3.4. Optimització

4. Casos pràctics


Edició 1

Sessió presencial

dl. 12/11/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Inscripció tancada.

Edició 2

Sessió presencial

dl. 17/12/18 09:30-12:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Obertura de la inscripció 10/12/2018 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.


>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.


Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Formació tecnològica per àrees temàtiques

Màrqueting i comunicació

Propera edició

dl. 12/11/18 16:00-19:00h

MediaTic - C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta

Inscripció tancada.

Propera edició

dl. 17/12/18 09:30-12:30h

MediaTic - C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta

Obertura de la inscripció 10/12/2018 a les 08:30h.

Valoració del curs

Mitjana
8.0

Formació impartida per

CLARA

SOLER DOMENECH

Mitjana
8.0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com fer una campanya de Twitter Ads efectiva i rendible (NOVA!): Edició 1

Sessió presencial

dl. 12/11/18 16:00-19:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Com fer una campanya de Twitter Ads efectiva i rendible (NOVA!): Edició 2

Sessió presencial

dl. 17/12/18 09:30-12:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció