Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Formats, mètriques, audiències, tarifes, tecnologia. Tot el que et cal saber per treure el màxim partit a cada euro invertit en publicitat online.
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat especifiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats per poder ser personals i compartibles.
Aquesta sessió s'ocupa dels formats de publicitat digital i la planificació i medició de campanyes.
OBJECTIUS GENERALS
Donar una panoràmica de la complexitat dels mitjans digitals així com la metodologia pas a pas per afrontar la planificació d'una campanya des del briefing fins a l'evaluació de resultats, passant pel disseny de peces i la selecció de canals.
OBJECTIUS ESPECÍFICS
Descobrir el potencial i característiques dels diferents formats digitals per fer campanyes de publicitat i les noves oportunitats de segmentació que ofereixen la tecnologia i les cookies publicitàries.
TEMARI
1. Publicitat digital
El nou consumidor i la publicitat i la integració on/off
Tendències del mercat publicitari digital.
2. Planificació de la campanya de publicitat
La planificació de campanyes digitals, des del briefing a les mètriques i anàlisi de resultats. Quina informació es necessita per dissenyar una campanya.
Anuncis i landing pages.
3. Creativitat.
Quin és el paper de la creativitat als entorns digitals
Formats i exemples: Displayi Rich Media, Vídeo, Mobile, Publicitat Nativa etc.
4. Selecció de mitjans digitals i formats .
La selecció de mitjans. Eines per ajudar-nos en la planificació.
Anàlisi del perfil de cada mitjà: dades i segmentació.
5. Compra de mitjans.
Negociació i Tarifes: CPC, CPM, CPA, CPV etc.
Cookies publicitàries i el debat sobre la privacitat
Compra a través de xarxes publicitàries
dl. 11/02/19 10:00-13:00h
Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
dl. 11/03/19 17:00-20:00h
Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.
Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet II
dl. 11/02/19 10:00-13:00h
Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
Aquesta activitat és gratuïtaInscripció tancada.
dl. 11/03/19 17:00-20:00h
Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
Aquesta activitat és gratuïtaObertura de la inscripció 04/03/2019 a les 08:30h.