Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Per poder mantenir una presència a Facebook des d'una empresa, hem d'avaluar quines són les mètriques a mesurar, els recursos de què disposem, com encaixar el nostre pla de màrqueting en el món digital i, en particular, a Internet.
En aquest curs analitzarem la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook per entendre de quina manera la conversa social ens dóna un espai per interactuar i promocionar la nostra marca i els nostres serveis i productes.
TEMARI
Com comunicar comercialment a Facebook
Gestió del negoci a Facebook
Tipus d'anuncis i segmentació per comportament
Abast de Facebook Ads i Power Editor
Conceptes bàsics
Com fer anuncis efectius a Facebook Ads
Microsegmentació
Contingut i mètriques
Casos pràctics
Eines i tècniques
Del dc. 01/01/20 al ds. 29/02/20
Del ds. 01/02/20 al ds. 29/02/20
Del dg. 01/03/20 al dg. 01/03/20
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el 30 de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del video i selecciona idioma.