Especialitzada
Online

Curs online - Com dissenyar un pla de màrqueting digital

Els mercats han canviat per adaptar-se a les noves pautes de consum digital, i han aparegut múltiples oportunitats per a aquelles marques que saben seguir millor el ritme d'aquest canvi de les regles del joc. Dissenya un pla de marketing aprofitant, en especial els recursos dels social media.

Objectius específics | Temari

Aprèn a dissenyar un pla de màrqueting digital, descobreix com analitzar la teva marca i el teu entorn competitiu, com planificar accions en funció del teu públic objectiu i com fer-ne el seguiment i l'avaluació posterior. Ens centrarem en el pla de mitjans socials dins del pla general de màrqueting, per tal de poder treure el màxim partit de les xarxes socials, les seves dinàmiques i les seves interaccions.

TEMARI

El pla de màrqueting digital. Conceptes i recursos bàsics
El pla de màrqueting digital i els seus objectius
Anàlisi interna i externa: Model Canvas
Anàlisi d'audiències en l'era digital
Fixar objectius: SMART goals i KPI
Planificació d'un calendari
Tècniques de màrqueting digital
Pressupost i avaluació del pla de màrqueting digital
Accions de promoció generals i a través dels cercadors

Social media dins del pla de màrqueting digital: Definició estratègica
Auditoria de recursos digitals
Investigació de la competència digital
La segmentació de públics i el nou paradigma dels influencers
Definició de meta, DAFO i resolució estratègica
Ara et toca a tu: Analitza i defineix una línia d'estratègia!

Social media dins del pla de màrqueting digital: Execució i avaluació
Objectius: mètriques i KPI
Pla i planificació del calendari d'accions
La creació de continguts
Gestió i eines de creació de continguts
Prospectiva de futur
Ara et toca a tu: Implementa el pla de social media!
Posa't a prova!

Edicions

Edició 1

Sessió online

Del dv. 01/05/20 al dg. 31/05/20

Idioma: Català
Places disponibles: 837. Inscriure'm
Edició 2

Sessió online

Del dl. 01/06/20 al dt. 30/06/20

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 31/05/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Obtindràs un certificat de realització en completar tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció. Pots descarregar el certificat al teu Espai personal.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Inici: dv. 01/05/20
Durada: 3 hores
Modalitat: Online
Durada: 3 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

DOCENT

BARCELONA ACTIVA

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - Com dissenyar un pla de màrqueting digital: Edició 1

Sessió online

dv. 01/05/20 al dg. 31/05/20

Curs online - Com dissenyar un pla de màrqueting digital: Edició 2

Sessió online

dl. 01/06/20 al dt. 30/06/20

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció